معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش خبر داد:

فعالیت رصدیاران در سامانه جامع پرورشی و فرهنگی کلید خورد

‌اعتبار‌بخشی میدانی داده‌های آماری ثبت شده در سامانه جامع پرورشی و فرهنگی توسط رصد‌یاران

تهران (پانا) - معاون پرورشی و فرهنگی از آغاز فعالیت رصدیاران در سامانه جامع پرورشی و فرهنگی خبر داد.

کد مطلب: ۱۴۳۶۶۵۲
لینک کوتاه کپی شد
فعالیت رصدیاران در سامانه جامع پرورشی و فرهنگی کلید خورد

به گزارش روابط عمومی‌ معاونت پرورشی و فرهنگی، اصغر باقرزاده با اشاره به آغاز فعالیت رصدیاران در سامانه جامع پرورشی و فرهنگی گفت: مخاطب این فعالیت معاونان پرورشی و تربیت‌بدنی ادارات هستند. این فعالیت در راستای سیاست مردمی‌سازی و استفاده از ظرفیت‌های مردمی برای رصد و نظارت و کیفیت‌بخشی به فعالیت‌های پرورشی راه‌اندازی شده است.

وی افزود: در راستای تقویت نظارت و بازدید میدانی از وضعیت اجرای فعالیت‌های پرورشی در مدارس، معاونان پرورشی و تربیت‌بدنی ادارات باید با مراجعه به صفحه کاربری خود در سامانه جامع پرورشی و فرهنگی (نورینو)، از بخش «فعالیت‌ها» - «مدیریت واحد‌های رصدیار»، لیست مدارس تابعه را مشاهده و روی اسم مدارس کلیک و با انتخاب گزینه «تخصیص رصد‌یار»، یکی از رصد‌یاران را برای ارزیابی فعالیت‌های پرورشی آن مدرسه تخصیص دهند.

معاون پرورشی و فرهنگی با اشاره به اینکه اعتبار‌بخشی میدانی داده‌های آماری ثبت‌شده در سامانه جامع پرورشی و فرهنگی توسط رصد‌یاران و کمک به کیفیت‌بخشی فعالیت‌های پرورشی و فرهنگی صورت می‌گیرد اضافه کرد: رصدیاران تخصیص داده شده، می‌توانند از طریق آدرس https://parvareshi.medu.ir:۸۵/home/Login و با وارد کردن نام کاربری و کلمه عبور (کد ملی) و انتخاب «ارزیابی مدارس رصدیار» - «جدید» - «انتخاب مدرسه» - لیست مدارس تخصیص داده شده را مشاهده و بعد از مراجعه به مدرسه و ارزیابی فعالیت‌های پرورشی مدرسه، نتایج بازدید را در فرم الکترونیکی سامانه ثبت کنند.

به گفته باقرزاده نتایج ارزیابی‌های صورت گرفته برای همه ادارات و ادارات کل از بخش «فعالیت‌ها» - «ارزیابی مدارس رصد‌یار» قابل رویت است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار