دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر کشور:

٩دی، روز حفظ ارزش‌های جمهوری اسلامی ایران است/فیلم

ملارد(پانا) - دبیر ستاد امر به معروف کشور، در مراسم نهم دی، در ملارد این روز را روز بصیرت و ارزش‌های حکومت جمهوری اسلامی ایران دانست.

کد مطلب: ۱۴۳۶۵۱۹
لینک کوتاه کپی شد
٩دی، روز حفظ ارزش‌های جمهوری اسلامی ایران است/فیلم

حسین طاهری آکردی، دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر کشور گفت: ناکامی جریان فتنه و حفظ انقلاب اسلامی یکی از مهم‌ترین دستاوردهای روز ۹ دی بود. مردم احساس وظیفه کردند و با حضور در راهپیمایی ضمن به نمایش گذاشتن وحدت و اتحاد خود به آرمان‌های اصیل انقلاب اسلامی و ولایت فقیه تأکید کردند که در مقابل هنجار شکنی‌ها، حرمت شکنی‌ها و ساختار شکنی‌ها می ایستند و موضع سرسختانه خود را نشان دهند.

حجت‌الاسلام طاهری، عنوان کرد: از دیگر دستاوردهای مهم نهم دی ماه می‌توان به پشتوانه‌سازی محکم و استوار این حضور مردم برای حضور مقتدرانه ایران اسلامی در عرصه بین الملل اشاره کرد. مردم ایران اسلامی در ۹ دی با حرکتی خودجوش در جهت حمایت از رهبری و ولایت فقیه به میدان آمدند و خشم، نفرت و انزجار خودشان را از فتنه‌گران و کسانی که زمینه‌ساز توطئه دشمنان این سرزمین بودند، به نمایش گذاشتند و وفاداری از آرمان‌های انقلاب و ولایت فقیه را اعلام کردند.

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر کشور بیان کرد: حضور مردم ایران اسلامی در راهپیمایی ۹ دی ماه، نقطه عطفی در تاریخ انقلاب و برگ زریّن دیگری در افتخارات مرد و زن ایرانی به حساب می آید.۹ دی نماد عزت، استقلال و بصیرت مردمی است که تا پای جان برای حفظ اصول اسلام و آرمان‌های انقلاب ایستاده اند و با صدای رسا اعلام کردند که اگر دشمن در برابر دین آنها بایستد در برابر تمام دنیای آنها خواهند ایستاد. روز نهم دی ماه در تاریخ انقلاب اسلامی با عنوان روز «بصیرت» تبدیل به یوم الله و ماندگار شد.

وی در پایان تأکید کرد: این نظام برای ما مقدس است و به خاطر خون‌های پاکی که برای حفظ آن ریخته شده پشت سر ولایت بوده و خواهیم ماند. دوری از خودخواهی و منیت و پیروی از ولایت فقیه از خصوصیات بارز سپهبد شهید سلیمانی و آیت الله مصباح یزدی است که باعث ماندگاری آنها شده است.

دانش‌آموز خبرنگار: علیرضا حبیبی ، نرگس زندیه

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار