پیشتازان جهادی باعث ایجاد حس هویت، مسئولیت پذیری و افزایش مهارت‌ می‌شود

مشهد (پانا) - معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش ناحیه ۶ مشهد گفت تشکیلات پیشتازان جهادی باعث ایجاد حس هویت، مسئولیت‌پذیری و افزایش مهارت‌های دانش‌آموزان در فضای پساکرونا می‌شود.

کد مطلب: ۱۴۳۶۲۹۰
لینک کوتاه کپی شد
پیشتازان جهادی باعث ایجاد حس هویت، مسئولیت پذیری و افزایش مهارت‌ می‌شود

احسان رجبیان عنوان کرد: این تشکل مهم باعث می‌شود دانش آموزان بتوانند بحران هویتی و شبهاتی که شبکه‌های معاند و دشمنان قسم خورده نظام در دانش‌آموزان ایجاد کردند با استفاده از جهاد تبیین و مجهز شدن به سواد رسانه از بین برده و رفع کنند.

وی گفت: با توجه به اینکه تشکل‌های دانش‌آموزی هم اکنون نقش زیادی در فعالیت‌های تربیتی و فوق برنامه دانش‌آموزان بر عهده دارند لازم است مدیران، مربیان و معاونین پرورشی در جذب دانش‌آموزان در تشکل‌های دانش‌آموزی، تلاش و همت بالایی را معطوف کنند که خوشبختانه در مدارس ناحیه ۶ توفیق‌های خوبی کسب شده است.

وی در ادامه تصریح کرد: با توجه به خطی مشی جدید معاونت پرورشی مبنی بر عضویت هر دانش آموز در یک تشکل، جذب دانش آموزان در تشکل‌های دانش‌آموزی نسبت به سال گذشته پیشرفت شایان ذکری داشته است.

رجبیان در پایان متذکر شد: تفاوت مهم نسبت به سال گذشته این است که با رایزنی صورت گرفته، تشکل هیئت‌های مذهبی به تشکل‌های دانش‌آموزی افزوده شده است.

دانش آموز خبرنگار: سنا مومن

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار