همزمان با چهارمین سالگرد شهادت شهید سلیمانی

گردهمایی فرزندان حاج قاسم در شهرکرد انقلابی دوباره رقم زد

شهرکرد (پانا) - به مناسبت گرامیداشت یاد و خاطره شهید قاسم سلیمانی گردهمایی دختران استان چهارمحال و بختیاری در ویژه برنامه فرزندان حاج قاسم؛انقلابی جدید را رقم زد.

کد مطلب: ۱۴۳۵۹۷۷
لینک کوتاه کپی شد
گردهمایی فرزندان حاج قاسم در شهرکرد انقلابی دوباره رقم زد

این ویژه برنامه با هدف گرامیداشت یاد و خاطره سردار حاج قاسم سلیمانی با حضور دانش آموزان استان چهارمحال و بختیاری و جمعی از مسئولین این استان به همراه اجرای برنامه های متنوع برگزار شد.

در ادامه افشین امیریان مدیر کل آموزش و پرورش استان چهارمحال و بختیاری افزود: چهارمین سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی دلیلی برای گردهمایی دختران مرکز استان شد تا دوباره یاد و خاطره سردار شجاع ایران زمین در قلب و جان دانش آموزان زنده شود.

وی در ادامه سردار حاج قاسم سلیمانی را الگویی بی نظیر برای رسیدن به اهداف گوناگون برشمرد و گفت: حاج قاسم سلیمانی بسیار خوش اخلاق، راستگو، صبور، شجاع و زیرک بودند به همین دلیل رفتار و عمل این شهید بزرگوار به‌عنوان یک الگوی ارزشمند برای نسل‌های آینده و جوانان در تاریخ ماندگار شده است.

امیریان خطاب به دانش آموزان بیان کرد: خداپرستی و روبه روی ظالمان قرار گرفتن این شهید بزرگوار را باید همچون سر مشقی فرا بگیرید و برای قرائت کردن زندگی نامه این شهید ارزشمند بسیار تلاش کنید تا بتوانید در مقابل دشمنان همچون سردار حاج قاسم سلیمانی ایستادگی کنید.

وی با بیان سخنان حاج قاسم سلیمانی تصریح کرد: حاج قاسم سلیمانی اعتقاد داشت باید کشور را همچون حرم بدانیم و پیرو ولی فقیه باشیم تا بتوانیم ایران را به جایگاه بالا تری برسانیم.

افشین امیریان در پایان سخنان خود رمز ماندگاری و جاودانگی همه شهیدان و شهید حاج قاسم سلیمانی را بدون چشم داشت، پیرو ولی فقیه بودن عنوان کرد.

در ادامه کرم نظری رئیس سازمان بسیج دانش آموزی در گفت و گو با پانا افزود: سردار حاج قاسم سلیمانی با قدرت در مقابل دشمنان می ایستاد و جوانمردانه می جنگید؛ اما امر مهم این است که در کنار سردار دل ها سی و شش هزار نفر دانش آموز شهید نقش آفرینی کردند.

نظری در پایان بیان کرد: اما امروز دانش آموزان باید در جنگ ترکیبی و جنگ شناخت ها نقش آفرینی کنند؛ و در سنگر های تعلیم و تربیت مقابل دشمنان در جنگ ترکیبی ایستادگی کنند و دشمن را در بحث حجاب و عفاف،رسانه و غیره شناسایی کنند.

دانش آموز خبرنگاران: مرضیه امیرخانی؛ فاطمه آقابابایی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار