مدیر آموزش و پرورش شهرستان ملارد در اجتماع بزرگ دختران حاج قاسم:

حاج قاسم مرد میدان، نمونه برجسته‌ای از تربیت‌شدگان اسلام و مکتب امام خمینی بود/فیلم

ملارد(پانا) - مدیر اداره آموزش و پرورش شهرستان ملارد، در اجتماع بزرگ دختران حاج قاسم، سردار سلیمانی مرد میدان و شهید مقاومت را، نمونه برجسته‌ای از تربیت‌شدگان اسلام و مکتب امام خمینی دانست.

کد مطلب: ۱۴۳۵۹۴۸
لینک کوتاه کپی شد
حاج قاسم مرد میدان،  نمونه برجسته‌ای از تربیت‌شدگان اسلام و مکتب امام خمینی بود/فیلم

سعید تیموری‌راد، مدیر آموزش و پرورش شهرستان ملارد، در گلزار شهدا و در اجتماع بزرگ فرزندان حاج قاسم بیان کرد: سردار قاسم سلیمانی مصداق تمام و کمال مردی و مردانگی و مجاهد فی سبیل الله در عصر ما بود. شخصیتی منحصر به فرد که مشابه و نظیر نداشت و قرن‌ها بود که مادر گیتی، کسی چون او را به بشریت اهدا نکرده بود. وجودش چنان از عظمت خدا لبریز بود که هرچیزی را بجز خدا کم و کوچک می‌دید. ترس را نمی‌شناخت و با خستگی و نومیدی بیگانه بود.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان ملارد عنوان کرد: گرچه سردار سلیمانی با شهادت به آرزوی دیرین خود و جایگاه اصلی‌اش رسید، ولی با شهادتش خون تازه‌ای در رگ‌های انقلاب اسلامی جاری ساخت و ملت بزرگ اسلامی و همه ما هیچ‌گاه فداکاریش در راه دفاع از اسلام را فراموش نخواهیم کرد.

این مقام مسئول در ادامه افزود: حاج قاسم فقط یک اسم نیست رمز موفقیت و ایستادگی ملت شریف ایران است. شما دانش‌آموزان امروز در اجتماع بزرگ فرزندان حاج قاسم با این شهید بزرگوار تجدید میثاق کردید و در گلزار شهدای شهرستان ملارد اعلام کردید که پای آرمان‌های حاج قاسم و شهدا ایستاده‌اید و راه حاج قاسم را ادامه می‌دهید. امروز اجتماع بزرگ فرزندان حاج قاسم نشان دادند گرچه سردار سلیمانی رفت ولی راهش همچنان جاری است.

وی در پایان تصریح کرد: مکتب این اسوه مقاومت و پایداری، انشاالله نمای کاملی از راه روشن انقلاب برای تحقق تمدن نوین اسلامی و شکل گیری امت واحده‌ای است که در عصر انتظار، مقدمات ظهور منجی غایب را فراهم می‌کند.

در ادامه ویدئویی از برگزاری مراسم اجتماع بزرگ فرزندان حاج قاسم در گلزار شهدای شهرستان ملارد مشاهده می‌کنید.

خبرنگاران: امیرمحمد یعقوبی، فاطمه عین‌آبادی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار