رئیس اداره آموزش و پرورش اشتهارد :

عمل جهادی عامل موفقیت سوادآموزی است

کرج(پانا) - رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان اشتهارد به مناسبت هفته نهضت سوادآموزی گفت عمل جهادی عامل موفقیت در سازمان نهضت سوادآموزی است.

کد مطلب: ۱۴۳۵۸۶۹
لینک کوتاه کپی شد
عمل جهادی عامل موفقیت سوادآموزی است

سید حسن شفیعی، رئیس اداره آموزش و پرورش اشتهارد در متن تبریک خود عنوان کرد: هفته سواد آموزی فرصتی ارزشمند است تا با گرامیداشت این نهضت بزرگ، اقدامات لازم و مکمل در راستای افزایش باسوادی جامعه که یکی از شاخص های مهم توسعه فرهنگی و انسانی است صورت گیرد.

وی افزود: یک سال پس از پیروزی انقلاب اسلامی ایران و با توجه به اهمیت و ضرورت سوادآموزی، در دی ماه ۱۳۵۸ به فرمان رهبر کبیر انقلاب امام خمینی (ره)، نهضت سواد آموزی تشکیل شد.

شفیعی اضافه کرد: مردمی بودن و جهادی عمل کردن سوادآموزی دلیل موفقیت سازمان سوادآموزی است و از سوی دیگر اعتماد مردم به نظام اسلامی باعث شد شاهد پیشرفت خوبی هم درحوزه سوادآموزی و هم در حوزه های علمی و پژوهشی باشیم.

این مسئول در پایان بیان کرد: لازم می دانم که این روز فرخنده را به تلاشگران این عرصه به خصوص کارشناسان، آموزش دهندگان و سوادآموزان والامقام و سخت کوش نهضت سوادآموزی تبریک عرض نموده و از زحمات بی شائبه و خالصانه این عزیزان تقدیر و تشکر نمایم. امیدوارم درظل توجهات حضرت ولیعصر (عج) بیش از پیش موفق و پیروز باشید.

دانش آموز خبرنگار: سیده سارا بهرامی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار