پیام مدیر سازمان دانش‌آموزی استان کرمان به مناسبت سالگرد زلزله بم

کرمان (پانا) - مدیر سازمان دانش‌آموزی استان کرمان با صدور پیامی فرا رسیدن بیستمین سالگرد زلزله دلخراش بم را به مردم شریف و صبور شهرستان بم تسلیت گفت.

کد مطلب: ۱۴۳۵۲۴۵
لینک کوتاه کپی شد
پیام مدیر سازمان دانش‌آموزی استان کرمان به مناسبت سالگرد زلزله بم

متن پیام محمود رجبی پور به شرح ذیل است

بسم الله الرحمن الرحیم

«وَبَشِّرِ الصَّابرِینَ الَّذینَ إِذَا أَصَابَتْهُمْ مُصِیبَهٌ قَالُوا إِنَّا لِلَّهِ وَ إِنَّا إِلَیْهِ رَاجِعُونَ»

پنجم دی ماه یاد آور زلزله دلخراش شهر بم، حادثه ای بسیار عظیم و غم انگیز که قلب همه مردم جهان را به شدت لرزاند در میان این مصیبت و داغ عظیم اما، مردم مومن و مقاوم دارالصابرین بم که هم عزیزان و خانواده های شان و هم خانه و زندگی خود را از دست داده بودند، مردانه ایستادند و با صبر و شکیبایی بر این مصیبت، بم را دوباره ساختند.

20 سال از آن حادثه ناگوار می گذرد، اما آنچه که از اذهان پاک نمی شود، در جریان این واقعه تلخ، مردم و مسئولین با تلاش و همت مضاعف و مثال زدنی بار دیگر تصویری زیبا از اتحاد و همدلی زبانزد خویش را در جهت امداد و یاری رسانی هرچه سریعتر و کاهش آلام آسیب دیدگان به نمایش گذاشتند که منجر به خلق لحظه های زیبایی از همراهی و همدلی تمام کشور و بسیاری از نقاط جهان برای کمک به این حادثه شد.

اینجانب سالروز این حادثه عظیم و غم بار را خدمت همه همکاران عزیز، دانش آموزان گرامی و مردم دار الصابرین بم و همه ملت ایران تسلیت عرض نموده و از خداوند متعال برای جانباختگان مغفرت الهی و برای بازماندگان صبر و اجر عظیم مسئلت می کنم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار