مشاور وزیر در امور زنان و دبیر قرارگاه جوانی جمعیت وزارت آموزش و پرورش:

برای تحول آموزش و پرورش‌ روحیه انقلابی لازم است

تهران (پانا) - مشاور وزیر در امور زنان و دبیر قرارگاه جوانی جمعیت وزارت آموزش و پرورش تاکید کرد که برای تحول آموزش و پرورش، روحیه انقلابی لازم است و به عنوان متولیان اصلی حوزه امور زنان در آموزش و پرورش، وظایف سنگینی بر عهده داریم و باید حضورمان در این حوزه، مسئولانه و با روحیه انقلابی باشد.

کد مطلب: ۱۴۳۴۶۳۶
لینک کوتاه کپی شد
برای تحول آموزش و پرورش‌ روحیه انقلابی لازم است

به گزارش روابط عمومی حوزه امور زنان وزارت آموزش و پرورش؛ عاطفه‌سادات مدبرنژاد در گردهمایی آموزشی - تبیینی کارشناس‌مسئولان و کارشناسان امور زنان ادارات کل آموزش و پرورش سراسر کشور گفت: نگاه زن باید نگاهی مبتنی بر نگاه امامین انقلاب باشد. همانطور که زن در تعالیم اسلامی و سیره نبوی نیز موجب کمال خلقت است.

وی با اشاره به فرموده مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه در هر میدانی که بانوان، مسئولانه وارد شدند، پیشرفت در آن میدان چند برابر خواهد شد، افزود: در کنار این حضور مسئولانه، روحیه انقلابی نیز لازم است و به فرموده حضرت امام خامنه‌ای(مدّظلّه‌العالی) برای تحول آموزش و پرورش، روحیه انقلابی لازم است. لذا به عنوان متولیان اصلی حوزه امور زنان در آموزش و پرورش، وظایف سنگینی بر عهده داریم و باید حضورمان در این حوزه، مسئولانه و با روحیه انقلابی باشد.

مدبرنژاد اظهار کرد: بدون شک نیروی انسانی معتقد به باورهای انقلاب اسلامی با روحیه جهادی، متعهد، متخصص و اهل تعامل از ویژگی‌های اساسی چشم‌انداز مطلوب حوزه زنان است.

مشاور وزیر آموزش و پرورش در امور زنان گفت: همانطور که حضرت امام خامنه‌ای(مدّظلّه‌العالی) فرمودند «اول چشم‌انداز، بعد کار» تا چشم‌انداز برای خود تعریف نکنیم، هیچ کار درستی صورت نخواهد گرفت و همه‌اش روزمرگی است.

وی افزود: بعد از اینکه چشم‌انداز تعریف کردیم اگر برنامه‌ریزی نکنیم، کار بی‌برنامه به سامان نخواهد رسید و بعد از برنامه‌ریزی اگر همت و تلاش نکنیم به مقصد نخواهیم رسید.

مدبرنژاد اضافه کرد: در راستای تحقق منویات مقام معظم رهبری، اهداف سند تحول بنیادین آموزش و پرورش، سند تحول دولت مردمی و اسناد بالادستی و در راستای ماموریت ابلاغی وزیر آموزش و پرورش و با توجه به اینکه برنامه‌ریزی و تعیین راهبرد از الزامات مدیریت موفق است، امور زنان وزارت آموزش و پرورش، مسائل اولویت‌دار این حوزه را احصا کرده و با حمایت مقام عالی وزارت و همراهی شما بزرگواران در این راستا گام خواهیم برداشت.

وی در پایان گفت: این گردهمایی از امروز تا دوشنبه ادامه خواهد داشت و در راستای اهداف حوزه زنان، برنامه‌های متنوعی خواهیم داشت و امیدواریم بتوانیم ادامه‌دهنده راه شهدا باشیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار