گفت‌وگوی وزیر آموزش‌و‌پرورش ‌با نخبگان ‌رامیان‌

تهران (پانا) - وزیر آموزش و پرورش با نخبگان شهرستان رامیان دیدار و گفت‌وگو کرد.

کد مطلب: ۱۴۳۴۴۳۷
لینک کوتاه کپی شد
گفت‌وگوی وزیر آموزش‌و‌پرورش ‌با نخبگان ‌رامیان‌

به گزارش ‌روابط عمومی آموزش و پرورش گلستان، رضا‌مراد صحرایی، وزیر آموزش و پرورش و نماینده دولت، در جریان سفر به گلستان با نخبگان‌ سیاسی، اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی این استان در رامیان دیدار و گفت‌وگو کرد.

این دیدار در بخشداری شهرستان رامیان برگزار شد و نمایندگان بخش‌های مختلف سیاسی، اجتماعی، اقتصادی و فرهنگی استان نظرات و خواسته‌های خود را مطرح کردند.

در این جلسه مدیرکل آموزش و پرورش گلستان، نماینده مردم آزادشهر و رامیان در مجلس شورای اسلامی و جمعی از مدیران استانی و شهرستانی حضور داشتند.

وزیر آموزش و پرورش در این دیدار که به عنوان نماینده دولت در سفر رئیس جمهور به گلستان، حضور داشت، بعد از استماع سخنان نخبگان، اظهار کرد: باید دست به دست هم دهیم تا با هم‌افزایی و مشارکت همدیگر از منابع موجود به بهترین شکل استفاده کنیم.

صحرایی افزود: اولویت‌بندی باید در دستور مدیران‌ قرار بگیرد تا بتوان کارها را به سرانجام رساند.

وی ادامه داد: تحقق چند اولویت با توجه به محدودیت اعتبارات ممکن نیست، باید همکاران با هم مشورت کرده و روی یک پروژه تمرکز کنند تا پروژه‌ها به سرانجام برسد.

وزیر آموزش و پرورش گفت: در نظام مدیریتی اولویت چندگانه یعنی بی‌اولویتی، به عنوان مثال در استان گلستان، ایجاد و راه‌اندازی صنایع تبدیلی باید در دستور کار قرار بگیرد و باید روی ایجاد صنایع بزرگ تبدیلی متمرکز شویم تا خام فروشی اتفاق نیفتد و ارزش افزوده در همین استان باقی بماند.

صحرایی عنوان کرد: گلستان، استان کشاورزی است و اگر صنایع تکمیلی ایجاد شود درآمد مردم چند برابر شده و توسعه اتفاق خواهد افتاد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار