مدیر آموزش و پرورش شهرستان ملارد خبر داد:

تجلیل از400 دانش‌آموز حائز رتبه برتر در مسابقات قرآنی و فرهنگی هنری فردا

ملارد (پانا) - مدیر آموزش و پرورش شهرستان ملارد از تقدیر 400 دانش‌آموز حائز رتبه اول منطقه‌ای در مسابقات قرآن و فرهنگی هنری فردا خبر داد.

کد مطلب: ۱۴۳۴۲۲۱
لینک کوتاه کپی شد
تجلیل از400 دانش‌آموز حائز رتبه برتر در مسابقات قرآنی و فرهنگی هنری فردا

سعید تیموری‌راد، مدیر آموزش و پرورش شهرستان ملارد، در آیین تجلیل از منتخبین چهل و یکمین دوره مسابقات قرآنی و فرهنگی هنری فردا گفت: مسابقات قرآنی و فرهنگی هنری نمونه بارز فرهنگ‌سازی و زمینه‌ای برای بروز استعدادها و تقویت بنیه فرهنگی و معنوی دانش‌آموزان است که نباید از آن غفلت کنیم.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان ملارد ضمن تشکر از همکاری و مشارکت معاونت فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری ملارد، در برگزاری این آیین باشکوه که با تم یلدایی همراه بود، بیان کرد: توجه جدی به مسابقات قرآنی و فرهنگی هنری زمینه‌ساز مشارکت دانش‌آموزان دراین رقابت‌های آموزنده می‌شود و همه ما در تشویق دانش‌آموزان به این مسیر مهم، مسئول هستیم چرا که شهرستان ملارد دانش‌آموزان توانمند و مستعد زیادی دارد و باید این استعدادها در مسیر درست قرار بگیرد.

تیموری‌راد، کسب این موفقیت‌ها را نتیجه اهمیت دادن والدین به مسائل قرآنی و فرهنگی هنری و تلاش بی‌وقفه مربیان مدارس دانست و عنوان کرد: امیدوارم سال‌های آتی شاهد رتبه‌آوری تعداد بیشتری از دانش‌آموزان در مسابقات مختلف در سطح استان و کشور از شهرستان ملارد باشیم.

وی در ادامه به والدین دانش‌آموزان که در این مراسم حضور داشتند، تصریح کرد: مهم‌تر از تجلیل از دانش‌آموزان نخبه قرآنی و فرهنگی، تقدیر از شما والدین است که فرزندان خود را به سمت قرآن و کلام الهی و مسابقات فرهنگی هنری رهنمون کردید.

تیموری‌راد، خطاب به دانش‌آموزان منتخب تأکید کرد: شما منتخبین و خواص دانش‌آموزان هستید و رسالت مهمی برعهده دارید تا این توفیقات الهی را با سایر همکلاسی‌های خود تقسیم کنید تا در سال‌های آینده شاهد باشیم این شهرستان در مسابقات قرآنی و فرهنگی هنری، رتبه‌های بیشتر و بهتری کسب کند.

در حاشیه جلسه، مدیر آموزش و پرورش شهرستان ملارد، از مجتبی قدبیگی قاری بین‌المللی، داور مسابقات قرآنی فرهنگیان و دارای رتبه اول کشوری در رشته ترتیل قرآن، تقدیر به عمل آورد.

خبرنگار: بتول رحیمی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار