معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری خبر داد:

کسب رتبه اول توسط آموزش و پرورش استان در جشنواره فرهنگی، هنری امید فردا

شهرکرد(پانا) - معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری موفق به کسب رتبه اول کشوری در جشنواره فرهنگی، هنری امید فردا شد.

کد مطلب: ۱۴۳۶۹۰۶
لینک کوتاه کپی شد
کسب رتبه اول توسط آموزش و پرورش استان در جشنواره فرهنگی، هنری امید فردا

محمد حسین پورثانی، مدیرکل فرهنگی، هنری، اردوها و فضاهای پرورشی وزارت آموزش و پرورش با ارسال نامه ای به مدیرکل آموزش و پرورش استان، کسب رتبه اول آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری در چهل و یکمین دوره جشنواره فرهنگی، هنری امید فردا را تبریک گفت.

وی در این نامه ضمن تقدیر و تشکر از مدیرکل آموزش و پرورش، معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان و کارکنان اداره فرهنگی هنری، اردوها و فضاهای پرورشی، کسب رتبه اول توسط استان را بر اساس درصد دانش آموزان شرکت کننده در جشنواره به کل دانش آموزان آن استان دانست و این موفقیت را حاصل حسن تدبیر و تلاش مجموعه پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان اعلام کرد.

مدیرکل آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری نیز کسب این موفقیت ارزشمند را به مجموعه کارکنان، فرهنگیان و دانش آموزان استان تبریک گفت و این موفقیت را حاصل تلاش شبانه روزی مجموعه مربیان تربیتی استان دانست.

افشین امیریان گفت: استان چهارمحال و بختیاری دارای دانش آموزان هنرمند و مستعد در حوزه های فرهنگی و هنری است که با حضور چشمگیر خود در مسابقات فرهنگی و هنری فردا بار دیگر توانایی خود را در سطح کشور به نمایش گذاشتند.

گفتنی است۸۳ دانش آموز از استان چهارمحال و بختیاری به عنوان برگزیده مسابقات کشوری فرهنگی هنری فردا توسط دبیرخانه این جشنواره معرفی شدند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار