توضیحات اوجی درباره اختلال در سامانه سوخت

در ساعات اولیه توطئه را خنثی کردیم

تهران (پانا) - وزیر نفت جزئیات اختلال در عرضه سوخت در جایگاه‌ها را تشریح کرد.

کد مطلب: ۱۴۳۳۸۴۰
لینک کوتاه کپی شد
توضیحات اوجی درباره اختلال در سامانه سوخت

جواد اوجی در حاشیه جلسه هیات دولت در جمع خبرنگاران در خصوص حمله سایبری در جایگاه سوخت، اظهار کرد: صبح دوشنبه حدود ساعت 9 تا 10 در بخشی از جایگاه ها در سراسر کشور عملیات سوخت رسانی متوقف شد که ما در شرکت پالایش پخش ستاد بحران را با یک کار جهادی و تجاربی که از قبل داشتیم، با بسیج کردن بیش از 22 هزار نفر از همکاران تشکیل دادیم.

وی افزود: از صبوری کردن مردم و صاحبین و مالکین جایگاه های سوخت و پای کار آمدن صدا و سیما تشکر می‌کنیم. در همان ساعات اولیه این توطئه را خنثی کردیم. عملیات سوخت رسانی در جایگاه ها را به صورت آفلاین برقرار کردیم و در بعدازظهر هم همکاران با بالا آوردن سامانه کارت سوخت قریب به 80 درصد جایگاه ها در سراسر کشور نیز انجام شد.

وزیر نفت اضافه کرد: در کوتاه ترین زمان یک کار جهادی بود. فکر کردند با این کار می‌توانند مردم را عصبانی کنند و به چالش بیاندازند ولی به حول قوه الهی با کار جهادی که صورت گرفت، پای کار آمدن همکاران وزارت نفت این توطئه خنثی شد.

وی در خصوص تامین سوخت نیز گفت: با تدابیری که در این 7 و 8 ماه در وزارت نفت و شرکت های تابع انجام دادیم، امسال نزدیک به 93 درصد سبد سوختی در نیروگاه‌ها گاز بوده است. بیش از 36 میلیون متر مکعب گاز بیشتر به نیروگاه ها دادیم.

اوجی با بیان اینکه کیفی سازی محصولات پالایشگاهی در تمام پالایشگاه‌های کشور دستاورد بزرگی بود، افزود: در زمینه جمع‌آوری گازهای مشعل در دولت اقدامات خوبی شده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار