به منظور تسهیل کلاس گذاری دوره‌های سوادآموزی

طرح پالایش محله محور در خراسان جنوبی اجرا می‌شود

بیرحند (پانا) - مدیر کل آموزش و پرورش خراسان جنوبی خواستار اهتمام ویژه مدیران آموزش و پرورش شهرستان‌ها و مناطق در اجرای طرح پالایش محله محور به منظور تسهیل کلاس گذاری دوره‌های سوادآموزی شد.

کد مطلب: ۱۴۳۳۸۰۲
لینک کوتاه کپی شد
طرح پالایش محله محور در خراسان جنوبی اجرا می‌شود

سید علیرضا موسوی نژاد، در در سومین کارگروه بهبود کیفیت سوادآموزی استان، گفت: در جریان اجرای طرح پالایش محله محور، می بایست از تمامی ظرفیت های موجود جهت انجام مطلوب این طرح استفاده کرد.

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان جنوبی، با بیان این مطلب که در سال جاری کلاس گذاری دوره های سوادآموزی به شیوه ی تلفیقی می باشد، اظهار کرد: این روش مختص آموزش دهندگان آزاد است.

وی اضافه کرد: مدیران آموزش و پرورش شهرستان ها و مناطق جهت تحقق حجم ابلاغی می توانند از ظرفیت فرهنگیان شاغل و بازنشسته، بسیجیان، دانش آموزان و طرح خودآموز استفاده کنند.

دبیر شورای پشتیبانی سوادآموزی استان با بیان این مطلب که آموزش بزرگسالان از حساسیت های ویژه ای برخوردار بوده و سختی های بسیاری دارد، تصریح کرد: از آنجا که پراکندگی سوادآموزان در استان خراسان جنوبی زیاد است، مسئولین سوادآموزی و آموزش دهندگان آزاد باید به صورت جهادی و انقلابی پای کار باشند تا شاهد ریشه کنی بی سوادی در استان باشیم.

شایان ذکر است در این نشست، برنامه ریزی های لازم برای گرامی داشت هفته سوادآموزی در بهارستان علم و ادب انجام و تصمیماتی گرفته شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار