نگاهی به فیلم‌های حاضر در جشنواره حقیقت

قصهِ نذرِ مردی 84 ساله برای حفاظت از محیط زیست در جشنواره سینما حقیقت

تهران (پانا) - ستند «اَرجِنا» به نویسندگی و کارگردانی عباس رفیعی مَرغمَلکی محصول مشترک حوزه هنری چهارمحال و بختیاری و مرکز مستند سوره است که در بخش مسابقه ملی هفدهمین جشنواره بین‌المللی فیلم مستند ایران «سینماحقیقت» حضور دارد.

کد مطلب: ۱۴۳۳۳۰۲
لینک کوتاه کپی شد
قصهِ نذرِ مردی 84 ساله برای حفاظت از محیط زیست در جشنواره سینما حقیقت

به گزارش روابط عمومی پروژه، همزمان با رونمایی از پوستر و تیزر «اَرجِنا»، برنامه نمایش آن در جشنواره «سینماحقیقت» اعلام شد. این اثر دوشنبه 27 آذر سانس 15 در سالن 6 و پنجشنبه 30 آذر سانس 19:30 در سالن 5 پردیس سینمایی چهارسو اکران می‌شود.

این مستند که با موضوع توجه به احیای جنگل و حفظ محیط زیست تولید شده است، زندگی مردی ۸۴ ساله در مناطق چهارمحال و بختیاری را به تصویر می‌کشد که برای حفظ و نگهداری زیست بوم خود از خطراتی همچون آتش سوزی، نذر کرده است از مراتع، جنگل‌ها و گونه‌های مختلف گیاهی نگهداری کند.

عوامل «اَرجِنا» عبارتند از؛ تهیه‌کننده، نویسنده و کارگردان: عباس رفیعی مَرغمَلکی، فیلمبردار: محمد قلی‌پور دشتکی، صدابردار: احسان عبدالله زاده، تدوین: هادی اسپنانی، اصلاح رنگ و نور: حمیدرضا فطوره چیان و برنا جمشیدی، طراحی و ترکیب صدا: سعید بهرامی، مدیر تولید: خدیجه ملک‌پور دهکردی و فاطمه جلالی، برنامه‌ریز: مریم ساعدی، ترجمه و زیرنویس: رضا تاریوردی، عکاس: محسن آذرمهر، طراح پوستر: پدرام فرخ‌نیا، مجری طرح: موسسه سینمایی آسمان تصویر و محصول: حوزه هنری چهارمحال و بختیاری و مرکز مستند سوره.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار