مدیرکل آموزش و پرورش استان زنجان خبر داد:

افزایش ۱۰برابری اقدام‌پژوهی فرهنگیان استان زنجان در یک سال اخیر

زنجان (پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش استان زنجان با بیان اینکه معلم پژوهنده دانش‌آموزان را به سمت پژوهش و تحقیق سوق خواهد داد، گفت طرح‌های اقدام پژوهی فرهنگیان استان نسبت به سال گذشته ۱۰برابر افزایش داشته است.

کد مطلب: ۱۴۳۲۳۶۲
لینک کوتاه کپی شد
افزایش ۱۰برابری اقدام‌پژوهی فرهنگیان استان زنجان در یک سال اخیر

مدیرکل آموزش و پرورش استان با بیان اینکه همه آنچه که برای آینده زیبای ایران متصور هستیم نشات گرفته از این دانش‌آموزان فعال است، گفت: حوزه تعلیم و تربیت تاثیر بسزایی در همه ابعاد نظام و چارچوب ایران خواهد داشت، نگاه به پژوهش در این دستگاه عظیم و بسیار اثرگذار، مهم خواهد بود، از سال گذشته برنامه‌ریزی‌ها و طراحی‌های متفاوتی نسبت به دوره‌های قبل در حوزه پژوهش در حال اجرا است و امروز زنجان در جایگاه ملی جزو ۶ استان نخست کشور در خصوص تعدد و کیفیت برنامه‌های اجرایی است.

علی اسماعیلی با بیان اینکه بدنه فعال پژوهشگران معلمی به صورت جدی و کاربردی وارد میدان تحقیق و پژوهش‌هایی برای اصلاح مسیر شده‌اند، عنوان کرد: در قالب شورای تحقیقات، پروژه‌های تحقیقاتی با همکاری دانشگاه‌ها، اساتید و با توجه به رهنمودهای استاندار برای حل بعضی موضوعات در استان انجام می‌شود. همچنین یک نگاه حرفه‌ای به حوزه پژوهش داریم و رشد ۱۰ برابری استقبال همکاران از حوزه پژوهش در یک سال اخیر عامل بالندگی و ارتقا جایگاه تعلیم و تربیت در استان خواهد بود.

وی با اشاره به برگزیده شدن سه عنوان مهم در پایان‌نامه ارشد، انتخاب پژوهش برتر از استان زنجان و کسب جایگاه اول توسط دانش‌آموز سجاسرودی در حوزه پژوهش، خاطرنشان کرد: دانش‌آموزان امروز، تشکیل‌دهنده اعضای هیئت علمی دانشگاه‌ها، مراکز تحقیقاتی و دانشمندان آینده هستند، پس باید ورود جدی به این حوزه داشته باشیم و زمینه ورود دانش‌آموزان به برنامه‌های پژوهشی را فراهم کنیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار