مدیر کل آموزش و پرورش زنجان درآیین بزرگداشت هفته پژوهش و تجلیل از معلمان و دانش آموزان پژوهشگر برگزیده:

امور آموزشی در سایه پژوهش، از پویایی برخوردار خواهد بود

زنجان (پانا) - آیین بزرگداشت هفته پژوهش و تجلیل از معلمان و دانش آموزان پژوهشگر برگزیده و همچنین نخستین همایش ملی تحول و تعالی در آموزش و پرورش به صورت ویدئوکنفرانسی و با حضور مشاور وزیر در امور سند تحول بنیادین، مدیر کل آموزش و پرورش استان زنجان، معاون پژوهش و برنامه ریزی و پژوهشگران برتر استان برگزار شد.

کد مطلب: ۱۱۴۷۵۰۶
لینک کوتاه کپی شد
امور آموزشی در سایه پژوهش، از پویایی برخوردار خواهد بود

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان، حسن مظفری، مدیر دستگاه تعلیم تربیت استان در این جلسه، ضمن عرض سلام و احترام به همه عزیزان حاضر در این مراسم ویدئو کنفرانسی به ویژه مشاور محترم وزیر در امور سند تحول، گفت: ما باید به دنبال دانش آموزانی پرسشگر و پژوهشگر باشیم و اهمیت این موضوع نیز بر کسی پوشیده نیست.

وی افزود: هفته پژوهش فرصتی است تا زمینه ارتباط و تعامل بیشتر پزوهشگران با یکدیگر فراهم گردد و اقشار مختلف جامعه نیز به تاثیر پزوهش در جامعه و اهمیت آن آشنا شوند.

این مقام مسئول تصریح کرد: امور آموزشی در سایه پژوهش، از پویایی برخوردار خواهد بود و پژوهش باعث توسعه پایدار در هر جامعه ای است، بنابراین جامعه باید توجه ویژه به پژوهش داشته باشد و همه در این حوزه تلاش کنیم تا با کاربست یافته های پژوهشی به برداشتن گام های علمی در جهت رفع مسائل سازمانی اقدام کنیم.

مظفری با اشاره به رسالت اصلی آموزش و پرورش و ضرورت امر تربیت، موضوع پژوهش در این دستگاه را بسیار حائز اهمیت خواند و ابراز کرد: باید تمام تلاشمان را در راستای ترویج فرهنگ پژوهش در بین فرهنگیان و دانش آموزان به کار بگیریم.

وی گفت: برگزاری چنین همایش ملی گامی است در راستای ترویج پژوهش و گفتمان سازی تحول در آموزش و پرورش و از این که مورد استقبال است جای بسی خوشحالی است.

این مقام مسئول در پایان ضمن تبریک مجدد هفته پژوهش، گفت: آموزش و پرورش استان امیدوار است در جهت تحقق شعار «مدرسه پژوهش محور، معلم پژوهنده و دانش آموز پرسشگر» گام برداشته شود و جا دارد از زحمات تمامی بزرگواران در این حوزه تشکر صورت گیرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار