مراسم گرامیداشت هفته پژوهش در ناحیه یک زنجان برگزار شد

خبرگزاری پانا: سیفی نیا معاون پژوهش برنامه ریزی اداره ی کل آموزش و پرورش استان گفت: نتایج ورود دانش آموزان به بحث های پژوهشی و یادگیری آنان در این حوزه در مراحل بالای علمی و دانشگاهی ،نمایان خواهد شد .

کد مطلب: ۲۹۲۳۸۸
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا، به نقل از روابط عمومی آموزش و پرورش ناحیه یک زنجان، مراسمی با حضور معاون پژوهش برنامه ریزی اداره ی کل آموزش و پرورش استان، مدیر آموزش و پرورش ناحیه ی یک، حیدری ریس گروه تحقیق و پژوهش استان و معاون پرورشی و تربیت بدنی ناحیه روز یکشنبه 23 آذر ماه در دبیرستان دوره ی اول مولوی زنجان برگزار شد.

به منظور گسترش فرهنگ «پژوهش» درجامعه وارج نهادن به مقام شامخ «پژوهشگران، چهارمین هفته آذر ماه به نام هفته پژوهش نامگذاری شده است. هفته پژوهش فرصت مغتنمی است تا با شناخت اهمیت آن، به نقش، جایگاه و تأثیر آن در اداره سازمان‌ها، اداره کشور، جامعه و بهبود وضع زندگی شهروندان پرداخته شود. در آغازین روز هفته پژوهش مراسمی با حضور معاون پژوهش برنامه ریزی اداره ی کل آموزش و پرورش استان ، مدیر آموزش و پرورش ناحیه ی یک ، حیدری ریس گروه تحقیق و پژوهش استان و معاون پرورشی و تربیت بدنی ناحیه روز یکشنبه 23 آذر ماه در دبیرستان دوره ی اول مولوی زنجان برگزار شد .

در این مراسم، عبادی مدیر دستگاه تعلیم و تربیت ناحیه در جمع دانش آموزان و معلمان بر تغییر نگرش ها و تدریس در کلاس به صورت پژوهش محور، تاکید کرد و افزود: یادگیری عمیق و پایدار زمانی اتفاق خواهد افتاد که پژوهش در آن دخیل بوده و موجب تغییر رفتار در فرد شود .

سیفی نیا، معاون پژوهش برنامه ریزی اداره ی کل آموزش و پرورش استان در این مراسم ضمن بیان اهداف هفته پژوهش، همراهی مستمر دبیران و معلمان را در بحث های پژوهش دانش آموزی بسیار مهم و با اهمیت توصیف کرد و اظهار داشت: نتایج ورود دانش آموزان به بحث های پژوهشی و یادگیری آنان در این حوزه در مراحل بالای علمی و دانشگاهی ،نمایان خواهد شد. پس از پایان مراسم، نشست صمیمی مسئولین با دبیران آموزشگاه برگزار شد.

انتهای پیام/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار