آیت الله جنتی:

خون کودکان بی‌دفاع غزه گریبان‌گیر آمریکا خواهد شد

چرا از جنایات صهیونیست‌ها حمایت می‌کنید؟

تهران (پانا) - دبیر شورای نگهبان گفت خون کودکان بی‌دفاع غزه گریبان‌گیر آمریکا و دیگر کشورهایی خواهد شد که شریک رفتار ظالمانه رژیم صهیونیستی هستند.

کد مطلب: ۱۴۳۲۲۰۰
لینک کوتاه کپی شد
خون کودکان بی‌دفاع غزه گریبان‌گیر آمریکا خواهد شد

آیت الله احمد جنتی در ابتدای جلسه امروز -پنج‌شنبه ۲۳ آذر ۱۴۰۲- شورای نگهبان فرارسیدن سالروز شهادت حضرت فاطمه‌ زهرا (س) را تسلیت گفت و اظهار کرد: حضرت زهرا (س) اسوه و الگوی حق‌طلبی و دفاع از حقیقت هستند. عمر با برکت ایشان سرشار از آموزه‌های گرانقدر برای جامعه بشری است.

وی به خطبه فدکیه حضرت زهرا (س) نیز اشاره و آن را سرشار معارف ارزشمند دینی دانست و بر ضرورت تبیین مفاهیم متعالی آن با زبان هنر تاکید کرد.

دبیر شورای نگهبان درباره مناسبت سالروز تصویب اعلامیه حقوق بشر در سازمان ملل متحد و روز جهانی حقوق بشر نیز گفت: این مناسبت فرصت خوبی است تا سوالی را از کشورهایی که شعار دفاع از حقوق بشر از زبان‌شان نمی‌افتد و آمریکا جلودار آن‌هاست، مطرح کرد.

وی با طرح این سوال که «چرا آن‌ها از جنایاتی که این روزها در غزه رخ می‌دهد و تمام ارزش‌های انسانی را زیر سوال می‌برد، حمایت می‌کنند؟» تاکید کرد: خون کودکان بی‌دفاع غزه گریبان‌گیر آمریکا و دیگر کشورهایی خواهد شد که شریک رفتار ظالمانه رژیم صهیونیستی هستند.

جنتی هفته پژوهش را گرامی داشت و از تلاش پژوهشگرانی که در راستای پیشرفت کشور فعالیت می‌کنند، قدردانی کرد.

وی عنوان کرد: حضور مجموعه‌های پژوهشی در کنار سازمان‌ها بهره‌های فراوانی دارد و این موضوعی است که در شورای نگهبان هم تجربه شده است. حضور مجمع مشورتی فقهی و مجمع مشورتی حقوقی سرمایه ذی‌قیمتی برای شورای نگهبان است و این مجموعه‌ها همواره منشا خیر و زمینه‌ساز اتقان بیشتر نظرات شورای نگهبان بوده‌اند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار