محرومیت‌زدایی و برقراری عدالت تربیتی رویکرد ویژه سازمان دانش‌آموزی فارس است

شیراز (پانا) - معاون فعالیت‌های دانش‌آموزی سازمان دانش‌آموزی فارس از رویکرد ویژه این سازمان در محرومیت‌زدایی و برقراری عدالت تربیتی منطبق با اهداف سند تحول خبر داد و افزود نگاه سازمان دانش‌آموزی استان فارس در برنامه‌ریزی‌ها و فعالیت‌ها به مناطق محروم و تسهیل روند بهره‌‌مندی دانش‌آموزان این مناطق از فعالیت‌های تربیتی است.

کد مطلب: ۱۴۳۱۸۸۷
لینک کوتاه کپی شد
محرومیت‌زدایی و برقراری عدالت تربیتی رویکرد ویژه سازمان دانش‌آموزی فارس است

بهنام رازقی امروز در جمع مسوولان و کارشناسان سازمان دانش‌آموزی نواحی ۴ گانه شهر شیراز، از تلاش‌های خبرگزاری پانا، رابطان و مربیان و دانش‌آموز خبرنگاران فعال پانا تقدیر کرد و گفت: امروز خرسندیم که با جذب ۴ برابری و جذب ۲۶ هزار نفری در پانا، این فرصت تربیتی به دانش‌آموزان در دورترین نقاط استان و محروم ترین نقاط رسیده است و این اتفاق در بسیاری از فعالیت‌ها از جمله المپیاد رویش نیز نمود داشته است و شاهد موفقیت دانش‌آموزان مناطق محروم در مراحل مختلف این رقابت هستیم.

وی با اعلام این مطلب از آغاز مرحله مدرسه‌ای مسابقات بازی‌های فکری سرگرمی رویش در سطح استان خبر داد و افزود: امروز با توجه به ضرورت‌های موجود، وظیفه اصلی سازمان دانش‌آموزی هویت بخشی به دانش‌آموزان در راستای تحقق اهداف سند تحول بنیادین آموزش و پرورش است.

وی با اعلام آغاز مسابقات رویش در سطح مدارس، گفت: المپیاد بازی‌های فکری سرگرمی رویش فرصتی تربیتی است که در شرایط امروز که بسیاری از دانش‌آموزان درگیر فضای مجازی هستند این بازی‌ها زمینه تفکر خلاق، دست‌ورزی و ... را برای دانش‌آموزان به همراه دارد.

رازقی ضمن تقدیر از فعالیت‌های مناطق و نواحی چهارگانه در فرآیند جذب پیشتازان و خبرگزاری پانا، گفت: خوشبختانه سازمان دانش‌آموزی در مسیر هویت بخشی موفق عمل کرده است و شاهد این ادعا اشتیاق بالای دانش‌آموزان برای عضویت و حضور در فعالیت‌ها و برنامه‌های مختلف این سازمان است.

وی در ادامه در خصوص جذب اعضا افزود: سامانه جذب تا پایان آذرماه باز است و انتظار می‌رود تا با جذب حداکثری همچون سال‌های گذشته استان فارس رتبه نخست جذب را کسب کند.

وی در خصوص بحث آموزش مربیان گفت: تمام مربیانی که در طرح تُما شرکت کردند به عنوان مدرسین سازمان هستند و باید در فعالیت‌های آموزشی از ظرفیت این مربیان استفاده شود.

رازقی در پایان از برگزاری آموزش‌های طرح تُما در قالب تُما۲ به صورت حضوری برای تربیت مدرس خبر داد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار