خلجی در حاشیه جلسه هیأت دولت:

حضور مسئولان در دانشگاه‌های محدود به روز دانشجو نیست

اعضای دولت ظرف دو ماه، ۸۰ نشست دانشجویی برگزار کردند

تهران (پانا) - رئیس شورای اطلاع‌رسانی دولت گفت تبیین دستاوردها و رفع ابهامات دانشجویان توسط مسئولان اجرایی اتفاق خوبی بود که این موضوع محدود به «روز دانشجو» نیست و با توجه به کمیته‌ای که تشکیل شده، دائمی خواهد بود.

کد مطلب: ۱۴۳۱۸۳۷
لینک کوتاه کپی شد
حضور مسئولان در دانشگاه‌های محدود به روز دانشجو نیست

سپهر خلجی در حاشیه جلسه هیأت دولت در جمع خبرنگاران با اشاره به درخواست مقام معظم رهبری از دولت برای حضور مسئولان در دانشگاه‌ها، اظهار کرد: مسئولان با ارائه گزارشی از اقدامات، دستاوردهای دولت را مستقیم برای دانشجویان و قشر نخبه کشور بیان می‌کنند که این ارائه عملکرد منجر به پیوندی بین دولت و دانشگاه‌ها است.

وی اضافه کرد: شاید این اتفاق در دولت‌های دیگر هم وجود داشته است، اما با توجه به اهتمام رئیس جمهور بر اجرای امر رهبری، در این دولت از دو ماه پیش کمیته‌ای تشکیل دادیم. با پیگیری‌های انجام شده، زمینه حضور مسئولان را در دانشگاه‌ها فراهم کردیم.

وی ادامه داد: بر اساس برنامه‌ریزی‌ها، تا ۱۹ آذر، ۸۰ نشست دانشجویی با حضور اعضای دولت، شامل وزراء، معاونان رئیس جمهور و معاونین وزراء ظرف دو ماه تشکیل شد که بی‌سابقه است. علاوه بر آن، دامنه حضور مسئولان در دانشگاه‌ها را به استانداران امتداد دادیم و هر ۳۰ استاندار در دانشگاه‌ها حضور پیدا کردند.

خلجی خاطرنشان کرد: از جهت برقراری ارتباط، تبیین دستاوردها و رفع ابهامات دانشجویان اتفاقات خوبی افتاد. این موضوع محدود به «روز دانشجو» نیست و با توجه به کمیته‌ای که تشکیل شده، دائمی خواهد بود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار