مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک بهارستان:

معلمان وظیفه تعلیم صحیح سبک زندگی را به دانش‌آموزان دارند

بهارستان یک (پانا) - مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک بهارستان در بازدید از کلاس‌های طرح شهید همت، وظیفه معلمان را تعلیم صحیح سبک زندگی به دانش‌آموزان دانست.

کد مطلب: ۱۴۳۱۷۸۶
لینک کوتاه کپی شد
معلمان وظیفه تعلیم صحیح سبک زندگی را به دانش‌آموزان دارند

آیت اصلانی مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک بهارستان و هیات همراه از کلاس‌های طرح شهید همت این ناحیه که با هدف بهبود صلاحیت‌های حرفه‌ای منابع انسانی دوره ابتدایی در آموزشگاه تدبیر برگزار شد، بازدید کردند.

اصلانی در این بازدید ضمن تشکر از آموزش‌دهندگان این دوره در جهت انتقال تجربیات خاطرنشان کرد: دنیای معلمی دنیای سختی است و کار هرکسی نیست که حتی یک روز کلاسداری کند چه برسد به هفته‌ها و ماه‌ها حضور پیگیر در پای کلاس‌های درس مدارس و تربیت فرزندان این مرز و بوم اما شما همکاران فرهیخته با تلاش و ممارست خود کلاس های درسی را به فضایی امن و شاد تبدیل کرده اید که دانش آموز به راحتی بتواند مفاهیم زندگی را در کنار مفاهیم درسی فراگیرد.

مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک بهارستان در خصوص کلاسداری توصیه نمود: هر پایه را مانند خودش ببینید یعنی با پایه اول مثل دانش‌آموز پایه ششم رفتار نکنید چرا که این دو پایه به صورت ساختاری و اساسی با یکدیگر متفاوت هستند؛ توصیه می کنم مثل خود بچه‌ها فکر کنید تا بتوانید خروجی بهتری بگیرید. با دانش‌آموزان دوست شوید و از ایده های آنان برای مدیریت بهتر کلاس درس بهره بگیرید.

وی در ادامه افزود: می‌دانم در بسیاری از موارد کمبود امکانات دست شما را در حوزه‌های آموزشی می بندد اما تمامی امکانات را ما باید بیاوریم و شما باید تمام تفکرتان به آموزش باشد، بنابراین تمام تلاش خود را به کار ببندید تا حتی با نبود امکانات بتوانید بدرخشید که قطعا موفقیت واقعی در همین امر است. ما به خوبی می دانیم که فداکاری معلمان به حدی است که حتی اگر مسئولین وعده های خود را عملیاتی نکنند باز هم از آموزش کم نمی گذارند و با تمام کمبود ها با نهایت سعی و توان به فعالیت می پردازند.

خبرنگار دانش آموز: مبینا طلوعی آذر

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار