استاندار زنجان:

پیگیری ساز و کارهای پیشرفت بدون داشتن معلم خوب ممکن نیست

زنجان (پانا) - استاندار زنجان با بیان اینکه هیچ سرمایه‌گذاری به اندازه تربیت انسان‌ها اهمیت ندارد گفت پیگیری سازوکارهای پیشرفت بدون داشتن معلم خوب ممکن نیست.

کد مطلب: ۱۴۳۱۵۶۰
لینک کوتاه کپی شد
پیگیری ساز و کارهای پیشرفت بدون داشتن معلم خوب ممکن نیست

محسن افشارچی روز سه شنبه در جمع دانشجویان دانشگاه فرهنگیان استان، افزود: ساز و کارهای کشور برای توسعه، رشد و تعالی متعدد بوده و آنچه خیلی پررنگ ظاهر می شود مقوله سرمایه گذاری روی علم است.

وی ادامه داد: وظیفه معلمان در این حوزه، خیلی سخت و مهم است چرا که این قشر در زندگی تک تک افراد تاثیرگذار هستند و حتی این تاثیر ممکن است بیشتر از خانواده هم باشد.

استاندار زنجان خاطرنشان کرد: پیگیری سازوکارهای پیشرفت بدون داشتن معلم خوب ممکن نیست.

افشارچی در ادامه در پاسخ به سوال دانشجویان در خصوص مسایل دانشجو معلمان، گفت: حضور دانشجو معلمان سال آخر در کلاس های درس به واسطه شرایط استثنایی است که به دلیل کمبود نیرو در بدنه آموزش و پرورش به واسطه بازنشستگی قابل توجه نیروها انجام شده است.

استاندار زنجان افزود: البته لازم است مجموعه آموزش و پرورش و دانشگاه فرهنگیان با این دانشجویان رفتار عادلانه ای در خصوص پرداخت حق الزحمه و محل خدمت آنها داشته باشند.

وی در خصوص مشکلات فضای دانشگاه فرهنگیان استان، گفت: تلاش می کنیم از زمین های موجود در استان محدوده ای را برای دانشگاه فرهنگیان در نظر بگیریم.

افشارچی افزود: اغلب درخواست های دانشجویان بیشتر ناظر بر فضای فیزیکی و امکانات دانشگاه فرهنگیان است و البته می توان از طریق مولدسازی این کاستی ها را جبران کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار