دبستان سید هاشم حسینی در نیشابور افتتاح شد

مدیر آموزش و پرورش نیشابور: ۷۶ کلاس به کلاس‌های ما اضافه شده است

نیشابور (پانا) - دبستان خیرساز ۱۲ کلاسه زنده یاد سید هاشم حسینی با صرف اعتباری بالغ بر ۱۰۰ میلیارد ریال افتتاح شد.

کد مطلب: ۱۴۳۱۴۱۴
لینک کوتاه کپی شد
دبستان سید هاشم حسینی در نیشابور افتتاح شد

مدیر آموزش و پرورش نیشابور با تاکید بر نقش سازنده خیرین در مدرسه سازی، گفت: امروز یک روز زیبا و به یاد ماندنی است که ۳۶۵ دانش آموز دبستان سید هاشم حسینی آن را هرگز فراموش نخواهند کرد. امروز تولدی دوباره است که با دستان پرمهر خیرین نیک اندیش، محیطی سرشار از اخلاص و ایثار ساخته و انسانیت به درستی تفسیر شده است.

سید مهدی قاضی افزود: از مهمترین ارکان و توسعه هر کشور، توجه به علم آموزی و مدرسه در آن کشور است و در فرمایشات مقام معظم رهبری نیز به این امر مهم توصیه شده است.

وی ادامه داد: در سال جاری حدود دو هزار دانش آموز به جمعیت دانش آموزی و ۷۶ کلاس به کلاس های ما اضافه شده که این امر نشان می دهد امروز آغازی بر نقشه راه مدرسه سازی باشد.

مدیر آموزش و پرورش نیشابور خاطرنشان کرد: نام این مدرسه تا ابد ماندگار است و شما خیرین تا همیشه شریک علم دانش آموزان خواهید بود.

قاضی گفت: این آموزشگاه با صرف اعتباری بالغ بر ۱۰۰ میلیارد ریال طی دو سال ساخته شده که ۵۰ میلیارد ریال توسط خیر و ۵۰ میلیارد ریال توسط سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان تامین اعتبار شده است.

اجرای دکلمه دانش آموزی با موضوع خیرین مدرسه ساز، اجرای سرود همگانی، ایراد سخن توسط رئیس هیات مدیره مجمع خیرین مدرسه ساز استان و خیر مدرسه ساز، سید رضا حسینی و تجلیل از عوامل اجرایی احداث این فضای آموزشی از برنامه های دیگر اجرا شده در این مراسم بود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار