مدیر آموزش و پرورش شهرستان گلوگاه:

یکی از وظایف مربیان پرورشی در مدارس برپایی کرسی‌های آزاداندیشی است

گلوگاه (پانا) - مدیر آموزش و پرورش شهرستان گلوگاه گفت یکی از وظایف معاونان و مربیان پرورشی ایجاد فرهنگ گفت و گو و تبادل نظر از طریق برپایی کرسی‌های آزاداندیشی در میان دانش آموزان است.

کد مطلب: ۱۴۳۱۳۱۹
لینک کوتاه کپی شد
یکی از وظایف مربیان پرورشی در مدارس برپایی کرسی‌های آزاداندیشی است

نشست معاونان و مربیان پرورشی مدارس با حضور مدیر آموزش و پرورش شهرستان گلوگاه، معاونت پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش و کارشناسان حوزه پرورشی در سالن اجتماعات آموزش و پرورش شهرستان گلوگاه برگزار شد.

اسماعیل روحی در این نشست گفت: شهرستان گلوگاه هفته آینده میزبان شهید خوشنام ۸ سال دفاع مقدس است که جامعه فرهنگیان و دانش آموزان شهرستان نیز مانند همیشه در آیین استقبال و وداع این شهید حضور پررنگ خواهند داشت.

روحی عنوان کرد: امروزه هجمه علیه هویت ایرانی و اسلامی شکل گرفته است و مربیان پرورشی با فعال نمودن تشکل های دانش آموزی و مسئولیت دادن به دانش آموزان می توانند نقش مهمی در شکل گیری هویت آنان داشته باشند.

وی بیان کرد: در مدارس از کارشناسان و سخنرانان توانمند و به روز بهره گیرید، با برگزاری مسابقات ورزشی و اردو فضای شاد در بین دانش آموزان ایجاد کنید و همچنین از ظرفیت انجمن اولیا در اجرای برنامه ها و پیشبرد اهداف تربیتی استفاده کنید.

معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش شهرستان گلوگاه نیز در این جلسه ضمن تقدیر از تلاش های معاونان و مربیان پرورشی مدارس، به تبیین برخی از فعالیت های مهم حوزه پرورشی و فرهنگی پرداخت.

منصوره دهقان گفت: در دی ماه امسال بازدید همتا معاونان پرورشی از مدارس جهت بهره گیری و انتقال تجربیات و خلاقیت ها صورت می گیرد.

در ابتدای این جلسه علی صیدانلو روانشناس بالینی و از مربیان پرورشی مدارس شهرستان گلوگاه مباحثی در زمینه تربیت در دنیای امروز با محور شناخت ویژگی های نوجوانان ارایه داد؛ همچنین کارشناسان حوزه پرورشی و فرهنگی نیز به بیان انتظارات خود از مربیان پرداختند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار