شهرآورد ۱۰۲؛

‌استقبال از دربی؛ استقلال‌ با جنجال و پرسپولیس‌ با لبخند‌

گروسی: صدرنشینی استقلال‌ شبیه یک معجزه است/ داداش‌زاده: پرسپولیس نیاز به یک دروازه‌بان شش دانگ‌ کنار بیرانوند دارد

تهران (پانا) - استقلالی‌ها با صدرنشینی و پرسپولیسی‌ها با گذر از سد هوادار به استقبال شهرآورد ۱۰۲ خواهند رفت.

کد مطلب: ۱۴۳۰۸۵۶
لینک کوتاه کپی شد
‌استقبال از دربی؛ استقلال‌ با جنجال و پرسپولیس‌ با لبخند‌

هفته دوازدهم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال کشور، با پیروزی صدرنشینان همراه بود، سپاهان بعد از حضور در مرحله حذفی لیگ قهرمانان آسیا در نقش جهان مقابل مثل رفسنجان، جشنواره گل به راه انداخت و با ۲۱ امتیاز خود را به رده دوم جدول رساند.

پرسپولیسی‌ها، بعد از حذف از لیگ قهرمانان آسیا برای جبران‌ ناکامی و آشتی با برد، مقابل تیم هوادار با ۱ گل به پیروزی رسید و به لطف تفاضل گل در جایگاه چهارم جدول رده‌بندی قرار دارد و چشم به دیدار شهرآورد دوخته است.

استقلال صدرنشین در یک دیدار جنجالی مقابل فولاد به تساوی رضایت داد و با ۲۴ امتیاز همچنان صدر‌نشین رقابت‌های لیگ برتر است. شاید به خاطر صحنه‌های تلخی که در پایان بازی استقلال _ فولاد شاهد بودیم، تعدادی از بازیکنان در ‌از قطار شهرآورد جا بمانند.

سید‌علی اصغر مؤمنی، داور دیدار استقلال و فولاد بارها به بازیکنان دو تیم کارت زرد نشان داد و حتی در صحنه‌ای هم که بازیکن استقلال بر روی یکی از بازیکنان فولاد خطایی انجام داد، بازیکن را با کارت جریمه نکرد و مورد اعتراض مارتینز سرمربی فولاد قرار گرفت.

دیدار تیم‌های فولاد و استقلال با حواشی زیادی به اتمام رسید. علی شجاعی در یک صحنه با امید حامدی فر درگیر شد و به همین دلیل هواداران استقلال به سمت بازیکن فولاد بطری آب پرتاب کردند. در یک صحنه پس از ارسال یک توپ به روی دروازه فولاد، سینا مریدی در برخورد با بازیکن استقلال از ناحیه ابرو و پیشانی آسیب شدیدی دید و صورتش خون آلود شد. به شکلی که در ادامه با سر بانداژ شده به بازی ادامه داد. در نیمه دوم ناظر به دلیل برخی اتفاقات روی سکوها دستور داد بازی با دقایقی تاخیر شروع شود. محمد نوازی، مربی استقلال و ایگناسیو مارتینز، سرمربی فولاد در بین 2 نیمه اخراج شدند. در نیمه دوم بارها هواداران بطری‌هایی به سمت زمین پرتاب کرده و روی صورت داور لیزر انداختند.

هفته دوازدهم رقابت‌های لیگ برتر، با اما و اگر‌های فراوان در نتایج برخی مسابقات به پایان رسید در هفته جاری بازی‌های عقب افتاده لیگ برتر برگزار می‌شود و باید به شهرآورد ۱٠۲ به عنوان مهم‌ترین این دیدارها اشاره کرد.

دیدار تیم‌های پرسپولیس - استقلال ۲۳ آذر ساعت ۱۶:‌۴۵ در ورزشگاه آزادی برگزار خواهد شد.

استقلال‌ یک بازی منطقی و حساب‌شده مقابل فولاد به نمایش گذاشت

محسن گروسی بازیکن اسبق باشگاه استقلال در گفت‌وگو با پانا پس از تساوی استقلال مقابل فولاد، اظهار کرد: تساوی مقابل فولاد برای استقلال ارزش ۳ امتیاز داشت.

بازیکن اسبق باشگاه استقلال افزود: استقلالی‌ها در یک دیدار ‌خارج از خانه توانستند‌ مقابل فولاد که یکی از تیم‌های خوب لیگ برتر است، صدرنشینی خود را تداوم بخشند.

گروسی تأکید کرد: استقلال، یک بازی منطقی و حساب‌شده مقابل فولاد به نمایش گذاشت و در آستانه دیدار حساس شهرآورد ۱۰۲، دنبال این بود که بازیکن مصدوم و اخطاری نداشته باشد.

بازیکن اسبق باشگاه استقلال با اشاره به اینکه صدرنشینی استقلال، شبیه یک معجزه است‌ تصریح کرد: با وجود حواشی حاکم بر این باشگاه و شرایطی که در آن حاکم بود، هیچ کس انتظار نداشت استقلال بتواند صدرنشین لیگ برتر باشد.

گروسی اظهار داشت: برای استقلال در شهرآورد پایتخت مقابل پرسپولیس، آرزوی پیروزی دارم، تا دل هواداران این تیم شاد شود.

هواداران مقابل استقلال از پرسپولیس برد می‌خواهند

بهزاد داداش‌زاده بازیکن اسبق پرسپولیس نیز در گفت‌وگو با پانا بعد از پیروزی سرخ‌پوشان پایتخت برابر هوادار، اظهار کرد: پرسپولیس بعد از شکست مقابل الدحیل و حذف از لیگ قهرمانان آسیا، بازی خوبی را برابر هوادار برگزار کرد و با کسب سه امتیاز این دیدار به صدر‌نشینی در لیگ برتر کشور امیدوار شد.

بازیکن اسبق پرسپولیس افزود: پرسپولیس در مقابل هوادار می‌توانست به گل‌های خیلی بیشتری هم برسد، ولی توپ‌ها به گل تبدیل نشد، باید ببینیم روند مصدومیت بازیکنان پرسپولیس به چه شکلی خواهد بود، نمی‌دانیم که آیا بازیکنان مصدوم پرسپولیس به بازی شهرآورد می‌رسند یا خیر.

داداش‌زاده تأکید کرد: پرسپولیس در بازی با الدحیل در لیگ قهرمانان آسیا هم بازی خوبی ارائه کرد، تصریح کرد: اگر پرسپولیس این دیدار را می‌برد و گولسیانی هم پنالتی را تبدیل به گل می‌کرد، گولسیانی قهرمان بود و یحیی امپراطور. فوتبال همیشه همین است.

بازیکن اسبق پرسپولیس بیان کرد: هوادارانی که بعد از شکست مقابل الد‌حیل شعار می‌دادند باید بدانیم که نگران پرسپولیس هستند و برخی از آقایان بدانند که با حاشیه‌سازی نباید برای پرسپولیس مشکل‌تراشی کنند، زیرا همین حاشیه‌ها به ضرر پرسپولیس است.

داداش‌زاده با تاکید بر اینکه پرسپولیس نیاز به یک دروازه‌بان شش‌دانگ در کنار بیرانوند دارد، اضافه کرد: بیرانوند روزهای خوب خود را سپری می‌کند و اگر مقابل الد‌حیل نبود، قطعاً پرسپولیس گل‌های بیشتری دریافت می‌کرد.

بازیکن اسبق پرسپولیس اظهار کرد: بازی مقابل الدحیل و برد مقابل هوادار باید فراموش شود و کادر فنی به فکر دیدار شهرآورد باشد چون هواداران از کادر فنی برد می‌خواهند و به کمتر راضی نیستند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار