معاون تربیت بدنی و سلامت وزارت آموزش و پرورش تاکید کرد؛

ضرورت ‌پرورش استعدادهای ورزشی دختران‌

تهران (پانا) - معاون تربیت‌بدنی و سلامت وزارت آموزش و پرورش ضمن بازدید از روند ساخت و آماده‌سازی هنرستان خیرساز حضرت خدیجه (س) منطقه ۱۸ عنوان کرد باید به پرورش دختران نسبت به حضور در عرصه‌های ورزش قهرمانی توجه کنیم.

کد مطلب: ۱۴۳۰۷۰۲
لینک کوتاه کپی شد
ضرورت ‌پرورش استعدادهای ورزشی دختران‌

صادق ستاری فرد، معاون تربیت بدنی و سلامت وزارت آموزش و پرورش به همراه محمد‌علی گیلانی، معاون تربیت‌بدنی و سلامت شهر تهران و منصور هدایتی، مدیر آموزش و پرورش منطقه ۱۸ از روند ساخت و آماده‌سازی هنرستان خیرساز حضرت خدیجه (س) منطقه بازدید کردند.

ستاری‌فرد ضمن تقدیر از گیتی کبیری پهلوانی، خیر این هنرستان، بیان کرد: حتما با کمک جامعه خیرین در جهت افزایش مهارت در دانش‌آموزان شاهد افزایش هنرستان‌ها می‌شویم. ما باید توجه‌مان را به پرورش دختران‌مان برای حضور در عرصه‌های ورزش قهرمانی کشوری و ملی بیشتر معطوف کنیم.

وی افزود: در دختران استعداد‌های متنوع‌ ورزشی وجود دارد که می‌توانیم با پرورش این استعداد‌ها و با برنامه‌ریزی و فعالیت‌های هدفمند دراین زمینه و نیز تقویت بنیه ورزشی دختران، به حضور آنها در عرصه‌های ملی و کشوری امیدوار باشیم که این مهم با کشف و شکوفا‌سازی استعداد‌ها و پرورش آن‌ها از پایه و همچنین با نشان دادن مسیر راه و توانمند‌سازی آن‌ها در هنرستان‌ها در رشته تربیت‌بدنی سریع‌تر مهیا می‌شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار