ثبت وضعیت قرمز در ۷ ایستگاه کیفیت هوا

تهران (پانا) - بر اساس گزارش سایت کنترل کیفیت هوای تهران میانگین کل ایستگاه‌ها روی عدد ۱۱۲ و وضعیت ناسالم برای گروه‌های حساس قرار دارد.

کد مطلب: ۱۴۳۰۵۷۹
لینک کوتاه کپی شد
ثبت وضعیت قرمز در ۷ ایستگاه کیفیت هوا

بر این اساس، کیفیت هوای امروز شنبه ۱۸ آذرماه ۱۴۰۲ تهران در شرایط ناسالم برای گروه‌های حساس قرار دارد و وضعیت آلاینده شاخص ( PM۲.۵) هم‌اکنون عدد ۱۱۲ را نشان می‌دهد، به طوری که ۱۷ ایستگاه در وضعیت قابل قبول (زرد) و ۸ ایستگاه در وضعیت ناسالم برای گروه های حساس (نارنجی) قرار دارند و در ۷ ایستگاه وضعیت ناسالم برای همه یا (قرمز) ثبت شده است.

گفتنی است؛ شاخص کیفیت هوای تهران در ۲۴ ساعت گذشته روی عدد ۹۷ و وضعیت قابل قبول قرار داشت.

بر اساس گزارش سایت کنترل کیفیت هوای تهران، ایستگاه های پارک قائم در منطقه ۱۸ و شهرداری منطقه ۱۹ با ثبت عدد شاخص ۱۶۷ و وضعیت قرمز، آلوده ترین نقطه و ایستگاه سوهانک در منطقه یک با شاخص ۵۵ و قرار گرفتن در وضعیت قابل قبول، بهترین شرایط را در شهر تهران دارند.

تهران از ابتدای امسال تاکنون ۹ روز هوای پاک، ۱۷۹ روز قابل قبول و ۶۵ روز ناسالم برای گروه های حساس و ۱۰ روز ناسالم برای همه را تجربه کرده است؛ این در حالی است که پایتخت‌نشینان در مقایسه با سال گذشته ۲ روز هوای پاک و ۱۴۴ روز هوای قابل قبول، ۱۰۳ روز هوای ناسالم برای گروه‌های حساس، ۱۰ روز هوای ناسالم، ۲ روز هوای بسیار ناسالم و ۲ روز هوای خطرناک را تجربه کرده بودند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار