مدرسه‌ تقویت‌کننده پیوند منزل و مسجد است

بوشهر(پانا) - معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش استان بوشهر با بیان اینکه مدرسه تقویت کننده پیوند منزل و مسجد است، گفت‌ مدارس با اجرای برنامه‌های خلاقانه تربیتی و مذهبی، زمینه جذب دانش‌آموزان به مسجد را فراهم می‌کنند.

کد مطلب: ۱۴۲۹۸۰۸
لینک کوتاه کپی شد
مدرسه‌ تقویت‌کننده پیوند منزل و مسجد است

به گزارش روابط عمومی آموزش و پرورش استان بوشهر‌، غلامحسین مهران‌پور در کرسی تلاوت نور و در جمع دانش‌آموزان دبستان شهید خضر رنجبر عالیشهر با تبریک هفته "قرآن، عترت و نماز" گفت: توسعه فرهنگ قرآنی و آشنایی دانش‌آموزان با آموزه‌های دینی، از راهبردهای اصلی دستگاه تعلیم و تربیت در دولت مردمی ایران قوی است.

وی تقویت هویت ملی و دینی از رسالت‌های مدرسه دانست و افزود: اجرای طرح اتقان با هدف توانمندسازی قرآنی آموزگاران از سال تحصیلی گذشته شروع شده و در سال تحصیلی جاری نیز در حال اجرا است.

مهران‌پور خاطرنشان کرد: برگزاری کلاس درس قرآن دانش‌آموزان در مسجد از فعالیت‌های موثر و عملی است که زمینه افزایش علاقه دانش‌آموزان به قرآن و نماز را فراهم می‌سازد.

وی با تقدیر از مدیران و معاونان دبستان شهید رنجبر برای تهیه لباس منقش به تصویر شهید رنجبر گفت: این نوع فعالیت‌ها، تاثیر زیادی در آشنا ساختن دانش‌آموزان با سیره شهدا و ترویج فرهنگ شهادت دارد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار