اجرای طرح پیوند مسجد، مدرسه و منزل در روستای ونارچ قم

قم(پانا) - طرح پیوند مسجد، مدرسه و منزل امشب با حضور جمعی از دانش‌آموزان دبیرستان شهید صدر کهک قم در روستای ونارچ برگزار شد.

کد مطلب: ۱۳۲۷۲۵۴
لینک کوتاه کپی شد
اجرای طرح پیوند مسجد، مدرسه و منزل در روستای ونارچ قم

طرح پیوند مسجد، مدرسه و منزل امشب با حضور جمعی از دانش آموزان دبیرستان شهید صدر کهک به همراه اولیاء و مسئولان دبیرستان در مسجد امام حسین(ع) روستای ونارچ شهرستان کهک برگزار شد.

به گفته غلامرضا نجفی معاون پرورشی دبیرستان شهید صدر کهک، این طرح با عنوان «یکشنبه های نورانی» گامی مهم در جهت آموزش و تربیت دینی دانش‌آموزان و نهادینه کردن فرهنگ اقامه نماز و نیز ارتقا و تقویت بینش اجتماعی و دینی آنان با ایجاد فضای انس و گرایش به مسجد است که امروز یکشنبه، از روستای ونارچ آغاز شد.

وی افزود: دانش‌آموزان دبیرستان شهید صدر کهک که از ساکنان روستای ونارچ هستند، پس از حضور در نماز جماعت و تقویت بعد الهی، اجتماعی و مشارکتی خود، در یک دورهمی دوستانه و صمیمی با حضور مسئولان آموزش و پرورش کهک، مدیر سازمان دانش آموزی استان و اهالی روستا، شرکت کردند.

رضا رفیعی مدیر دبیرستان نیز در این نشست، برپایی چنین محافلی با حضور مشترک دانش آموزان را گامی مهم در جهت هم افزایی اولیاء و دانش آموزان در محیط معنوی مسجد و کاهش آسیب های فضای مجازی دانست.

همچنین سید علیرضا دادمرزی مدیر سازمان دانش آموزی استان قم با اشاره به اینکه حضور در روستای ونارچ به عنوان نخستین گام طرح پیوند مسجد، مدرسه و منزل، فرصتی مغتنم داست، گفت: ان شاءالله این برنامه برای تمامی روستاهای شهرستان کهک اجرا خواهد شد تا شاهد همدلی، همراهی و همفکری بیشتر دانش آموزان، اولیاء و اهالی مسجد در کاهش آسیب ها و ارتقاء مولفه های تربیت اجتماعی باشیم.

وی افزود: وجود معدن منگنز در نزدیکی این روستا، انگیزه مهمی است تا پس از رایزنی های لازم، اردوی راهیان پیشرفت ایران اسلامی را در این منطقه برای دانش آموزان برگزار نماییم.

خبرنگار: مائده عسگری

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار