برگزاری نمایشگاه «روستاآباد» در اردبیل

اردبیل (پانا) - معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار اردبیل گفت هماهنگی‌های لازم برای برگزاری نمایشگاه توانمندی‌ها و ظرفیت‌های روستاییان و عشایر «روستاآباد» در این استان انجام شده است.

کد مطلب: ۱۴۲۹۶۸۶
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری نمایشگاه «روستاآباد» در اردبیل

سید کمال‌الدین میرجعفریان، معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار اردبیل در نشست هماهنگی برگزاری نمایشگاه توانمندی‌ها و ظرفیت‌های روستاییان و عشایر در اردبیل، اظهار کرد: استان اردبیل در نمایشگاه ملی توانمندی‌ها و ظرفیت‌های روستاییان و عشایر با حضور مؤثر خود نشان داد که دارای ظرفیت‌های مهمی در روستاها و عشایر به لحاظ تولیدات و توانمندی‌ها است.

وی با اشاره به انجام هماهنگی برای برگزاری نمایشگاه روستاآباد در استان اردبیل تصریح کرد: باید از ظرفیت‌های چنین نمایشگاه‌هایی در راستای ایجاد بازار و افزایش تقاضا استفاده کرده و محصولات تولیدی خود را برندسازی کنیم.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار اردبیل با تأکید بر برگزاری نشست‌های تخصصی و برنامه‌ریزی دقیق برای برگزاری نمایشگاه توانمندی‌ها و ظرفیت‌های روستاییان و عشایر در استان گفت: با برپایی نمایشگاه‌هایی، نقاط ضعف و نقایص احتمالی شناسایی و برنامه‌ریزی‌های لازم برای رفع آن انجام شود.

میرجعفریان افزود: با توجه به هم رسته بودن برخی تولیدات در حوزه عشایر و روستا، تجمیع آن و برگزاری دوره‌ای نمایشگاه توانمندی‌های روستاییان و عشایر می‌تواند در رونق‌بخشی به محتوای نمایشگاه و عرضه محصولات تأثیرگذار باشد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار