امام جمعه بخش گلستان شهرستان بهارستان:

پیروی از دستورات خداوند بلندمرتبه ، امری مهم و حیاتی برای هر مسلمانی است

بهارستان یک (پانا) - امام جمعه بخش گلستان شهرستان بهارستان، پیروی از دستورات خداوند بلند مرتبه را امری مهم و حیاتی خواند که وظیفه هر مسلمان است و خداوند بارها به آن اشاره کرده است.

کد مطلب: ۱۴۲۸۶۲۹
لینک کوتاه کپی شد
پیروی از دستورات خداوند بلندمرتبه ، امری مهم و حیاتی برای هر مسلمانی است

سیدسجاد موسوی امام جمعه بخش گلستان شهرستان بهارستان در خطبه های نماز جمعه، ضمن اشاره به عمل شایسته و پر فضیلت صله رحم عنوان کرد: پیروی از دستورات خداوند بلند مرتبه امری مهم و حیاتی بوده و وظیفه هر مسلمان بوده، پیروی از عمل شایسته صله رحم از جمله این فرمان هاست که خداوند بار ها به آن اشاره کرده است.

موسوی عنوان کرد: به جا آوردن عمل صله رحم و زنده نگه داشتن این عمل شایسته اثرات طلایی و بزرگی بر زندگی انسان داشته است، که باعث افزایش رزق و برکت، افزایش طول عمر، بخشش گناهان می‌شود، از بین رفتن کدورت ها و از همه این ها مهم تر باعث ارتباط صمیمی و پاک و چتر حمایت میان دوستان، خانواده و خویشاوندان می‌شود و سوی دیگر کمک کننده بر نظارت و کنترل جامعه می‌شود.

امام جمعه بخش گلستان شهرستان بهارستان تاکید کرد: عمل صله رحم وظیفه هر مسلمانی بوده، در این باره رسول خدا حضرت محمد مصطفی(ص) ، بار ها و بار ها در روایت ها به این عمل شایسته و مهم اشاره داشته اند و این عمل را پیروی از فرمان پرودگار یکتا و ظیفه هر انسانی داسته اند و این امر مهم را باعث خوشنودی و خوشحالی خداوند از انسان ها و دگرگونی زندگی انسان و گشوده شدن درب های بهشتی و رسیدن به بهشت پر فضیلت خداوند دانسته است.

حجت الاسلام والمسلمین سید سجاد موسوی در پایان سخنانش ذکر کرد: هر مسلمانی وظیفه‌مند است تا از دستورات پرودگارش پیروی و اطاعت کند تا باعث خشنودی و رضایت خداوند بلند مرتبه شود و برای آخرت خویش نیکی و ثواب جمع آوری کند تا بتواند در دنیای آخرت زندگی آسوده و زیبایی برای خود رقم بزند.

خبرنگار دانش‌آموز: مونا سادات زیوری

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار