مدیر دارالقرآن غدیر ناحیه یک بهارستان تاکید کرد:

ضرورت پشتیبانی از حافظان قرآن

بهارستان یک (پانا)‌ - مدیر دارالقرآن غدیر ناحیه یک بهارستان در جلسه شورای قرآن این منطقه، پشتیبانی از حافظ قرآن را از مرحله‌ روخوانی تا مرحله‌ مفاهیم و تفسیر ضروری دانست.

کد مطلب: ۱۴۲۹۰۱۳
لینک کوتاه کپی شد
ضرورت پشتیبانی از حافظان قرآن

جلسه شورای قرآن ناحیه یک بهارستان با حضور آیت اصلانی مدیر آموزش و پرورش این ناحیه و مسئولین شهرستانی در سالن شهید درهم پور ناحیه یک بهارستان برگزار شد.

سعید فراهانی مدیر دارالقرآن غدیر ناحیه یک بهارستان، اظهار کرد: دارالقرآن غدیر در اوایل دی ماه سال گذشته افتتاح شد؛ ما فعالیت‌های خودمان را در فصل تابستان متمرکز کردیم که دانش‌آموزان اوقات فراغت بیشتری دارند و در نتیجه، ما در فصل تابستان فعالیت هایمان را رونق دادیم.

فراهانی ادامه داد: آموزش و پرورش فعالیتی از جمله برگزاری مسابقات قرآن و عترت دارد که در سطوح مختلف تحصیلی و رشته‌های مختلف برگزار می‌شود، اما بیشترین توقعی که از آموزش و پرورش انتظار می‌رود، فراگیری مخاطبان در رده‌های سنی مختلف هستند، ما در دارالقرآن تقریبا ۲۵۰ قرآن آموز داریم اعم از سن زیر ۷ سال تا اولیای دانش‌آموزانی که در کلاس‌های ما شرکت می‌کنند.

مدیر دارالقرآن غدیر ناحیه یک بهارستان، گفت: چیزی که من امیدوارم در حضور بزرگواران رخ دهد، یک بانک اطلاعاتی توانمندی‌های قرآنی شهرستان است که این توانمندی ها شامل نیروی‌انسانی می‌شود و مهم‌ترین بخش اعم از اساتید و مخاطبانی است که در جلسات شرکت می‌کنند تا فضاهای آموزشی و موسساتی که در شهرستان وجود دارد.

وی در ادامه اذعان کرد: ما برای اطلاع‌رسانی این فضاهای آموزشی هنوز اقدام جامعی انجام نداده‌ایم، حتما لازم است که ابلاغیه های تمام این دستگاه‌ها جمع و متمرکز شود و ما هم در بحث سامانه بتوانیم کار مفیدی انجام دهیم و به پشتیبانی نیز نیاز داریم.

وی در پایان سخنانش خاطرنشان کرد: ما یک حافظ قرآن آشنا به صوت، لحن، تجوید و مفاهیم تربیت می کنیم، زیرا می خواهیم یک مولف قرآنی تحویل جامعه دهیم و ماموریت ما این است که حافظ قرآن را از مرحله‌ روخوانی تا مرحله‌ مفاهیم و تفسیر پشتیبانی کنیم.

خبرنگار دانش‌آموز: ترنم اروجی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار