کسب عنوان اثر برتر دانش‌آموز خبرنگار پانای اصفهان در یادواره قهرمان امت

اصفهان (پانا) - اثر نقاشی دانش‌آموز خبرنگار پانای استان اصفهان در سومین یادواره سراسری قهرمان امت ،عنوان اثر برتر هیئت داوران را کسب کرد.

کد مطلب: ۱۴۲۸۵۲۷
لینک کوتاه کپی شد
کسب عنوان  اثر برتر دانش‌آموز خبرنگار پانای اصفهان در یادواره قهرمان امت

هستی جعفری در رابطه با کسب این عنوان با پانا به گفتگو پرداخت و گفت: شهید قاسم سلیمانی ، قهرمانی پر افتخار برای همه ما دانش آموزان است. بسیار خرسندم که در این پویش کشوری با نام این شهید گرانقدر شرکت کردم و نقاشی من توانست پس از راستی آزمایی، موفق به کسب عنوان اثر برتر هیئت داوران در این یادواره شود.

وی بیان کرد: از قدیم گفته اند: هر چه از دل برآید لاجرم بر دل نشیند ، سردار سلیمانی قهرمانی برای تمام نسل هااست. نقاشی بنده نیز به دلیل ارادت بسیار به این شهید گرانقدر و تمام شهدا از جان و دل بر کاغذ نقش بسته است.
وقتی بنده خبر این موفقیت را شنیدم بسیار خوشحال شدم اما به دلیل شرکت در اردوی ملی خبرنگاران پانا نتوانستم در مراسم تقدیر از برگزیدگان شرکت کنم، اکنون که لوح تقدیر و تندیس این یادواره به دستم رسید و امضای دختر بزرگوار سردار سلیمانی بزرگ، یادگارِ قهرمان امت ، خانم نرجس سلیمانی را پای لوح تقدیر خود دیدم ارزش آن برایم هزاران برابر شد و بار مسئولیت سنگینی بر دوش خود احساس کردم و آن تحقیق بیشتر و بیشتر در مورد این شهید گرانقدر و بیان آن به شیوه های مختلف برای دوستانم و آشنایی هر چه بیشتر آنان با آرمان ها و مکتب این شهید سرافراز است.

این دانش آموز عنوان کرد: امیدوارم من و تمام دوستان دانش آموزم با آرمان های شهدا آشنا شویم و همگی در آن مسیر قدم برداریم که قطعا مسیری رو به روشنایی و‌موفقیت است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار