با حضور مدیر آموزش و پرورش منطقه ۲:

رونمایی از تیزر و پوستر قهرمان امت

تهران (پانا) - مراسم افتتاحیه سومین یادواره دانش‌آموزی و رونمایی از تیزر و پوستر « قهرمان امت» با حضور مدیر آموزش و پرورش منطقه ۲ و عضو هیأت موسس جامعه الصادق (ع)برگزار شد.

کد مطلب: ۱۳۵۶۳۴۷
لینک کوتاه کپی شد
رونمایی از تیزر و پوستر قهرمان امت

گفتنی است این یادواره به همت مجتمع‌های آموزشی فجرصادق، امام صادق(ع) و ستاد مردمی شهید سلیمانی و با هدف آشنایی دانش‌آموزان با مکتب شهید سلیمانی و بسط و گسترش فرهنگ جهاد و مقاومت در میان دانش آموزان برگزار می شود.

در این مراسم حجت الاسلام میرلوحی عضو هیات موسس جامعه الصادق(ع) و علی عزتی مدیر آموزش و پرورش منطقه ۲ در سخنانی با اشاره به ویژگی های شخصیتی و اجتماعی شهید سلیمانی بر نقش و اهمیت جایگاه او در اتحاد و همدلی امت اسلام تاکید کردند.

مهدیه مهدوی کنی موسس آموزشگاه فجر صادق گفت: ضرورت برپایی یادواره قهرمان امت برپایه فرآیند تحقق نیاز به یک الگوی موثر و جامع برای نوجوانان و جوانان امروزی بوده است. نیازی که گاه با پاسخ‌های احساسی و ناقص فرد و یا پاسخ مغرضانه دشمنان امت اسلام و منفعت طلبان و استثمارگران روبرو شده، خصوصا در شرایط کنونی جهان این نسل را دچار سرگردانی کرده است.

وی افزود: باید گفت امتیاز یادواره قهرمان امت، علاوه بر تاکید بر هدف معرفی مکتب و شخصیت بین‌المللی و جامع الگویی چون شهید سلیمانی، برنامه ریزی عملیاتی و فرآیند چندماهه آن برای تولید آثار مرتبط با محورهای اعلام شده با راهنمایی مربیان و معلمان بزرگوار در کنار دانش آموزان پیش بینی شده است.

حسین بختیاری معاون پرورشی و تربیت‌بدنی، کارشناس مسئول ارزیابی عملکرد منطقه ۲ دیگر میهمان این مراسم بود.

در پایان این مراسم از تیزر و پوستر سومین یادواره دانش‌آموزی قهرمان امت رونمایی شد.

خبرنگار: دنیا محمدظاهری

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار