آخرین وضعیت سلامتی دانش‌آموزان مصدوم‌شده در حادثه واژگونی مینی‌بوس دلفان

تهران (پانا) - معاون آموزش‌ متوسطه آموزش و پرورش استان لرستان و مدیر آموزش و پرورش دلفان با حضور در بیمارستان ابن سینا نور‌آباد پیگیر روند درمان دانش‌آموزان مصدوم شدند.

کد مطلب: ۱۴۲۸۵۱۲
لینک کوتاه کپی شد
آخرین وضعیت سلامتی دانش‌آموزان مصدوم‌شده در حادثه واژگونی مینی‌بوس دلفان

به گزارش ‌روابط عمومی آموزش‌ و پرورش استان لرستان، معاون آموزش متوسطه استان ‌به نقل از اسماعیل حسینی ‌مسئول شیفت بیمارستان ابن سینا نورآباد گفت‌: در این حادثه ۱۹ دانش‌آموز بر اثر واژگونی یک دستگاه مینی‌بوس در منطقه چواری دلفان ‌مصدوم شد و به بیمارستان انتقال یافتند که پس از مداوا ‌۵ نفر از مصدومان با درمان سرپایی ترخیص‌، ۶ نفر با رضایت خانواده مرخص‌، ۵ نفر به علت جراحت در بخش بانوان بیمارستان ‌بستری، ۱ نفر تحت درمان در اورژانس ‌و ۲ نفر هم ‌جهت درمان تکمیلی به خرم‌آباد اعزام شده‌اند‌.

نورالدین سبزیان افزود: مینی‌بوس ‌حامل دانش‌آموزان مقطع متوسطه دوم منطقه چواری دلفان در مسیر برگشت از شهر نورآباد در ۸ کیلومتری جاده نورآباد به چواری نزدیک روستای ده فیروزوند واژگون شد.

وی اظهار داشت: در گفت‌وگو با والدین دانش‌آموزان مشخص شده که راننده مینی‌بوس به مدت ۵ سال در این مسیر فعالیت دارد و خود اولیا با رضایتی که از فعالیت او داشته‌اند انتخاب کرده‌اند‌.

به گفته قهرمانی فرماندار دلفان علت حادثه توسط کارشناسان در دست بررسی است‌.

‌تامین خودرو برای سرویس مدارس در شهرها به عهده شهرداری‌ها و در روستاها به عهده بخشداری‌ها است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار