برخورد قاطعانه پلیس غرب استان تهران با اراذل و اوباش

خبرگزاری پانا:جانشین فرماندهی انتظامی ویژه غرب استان تهران صبح امروز از دستگیری اراذل و اوباش تحت تعقیب در شهر اندیشه شهریار خبر داد.

کد مطلب: ۱۴۲۸۴۰
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا به نقل از پایگاه خبری پلیس، "سرهنگ گلزاری" جانشین فرماندهی انتظامی ویژه غرب استان تهران در تشریح این خبر گفت: در جریان اجرای مرحله سوم طرح مقابله با اراذل و اوباش ، مركز پشتیبانی عملیات اطلاعاتی پلیس اطلاعات و امنیت عمومی با اقدامات كنترلی و اطلاعاتی خود ، اطلاعاتی از باز بودن پرونده اراذل و اوباش سطح 2 بنام " جواد- الف " در پلیس آگاهی غرب استان تهران بدست آوردند.

جانشین فرماندهی انتظامی ویژه غرب استان تهران افزود: در ادامه بررسی های پلیس مشخص شد حکم جلب متهم از طریق شعبه 75 دادگاه کیفری استان تهران صادر شده و تحت تعقیب می باشد.

این مقام انتظامی تصریح کرد: در این راستا در جریان اجرای طرح سراسری مبارزه با اراذل و اوباش با بکارگیری منابع خبری محلهای تردد نامبرده مورد شناسائی قرار گرفت و صبح امروز در عملیاتی ویژه پلیسی و رد زنی های انجام شده ، متهم " جواد- الف " در شهر اندیشه دستگیر و پس از تکمیل سوابق ، به استناد احکام قضائی صادره به پلیس آگاهی استان منتقل شد.

سرهنگ گلزاری با بیان این مطلب که ایجاد امنیت و آرامش شهروندان الویت اصلی پلیس است تاكید كرد: پلیس برای تحقق این مهم از هیچ کوششی فرو گذار نخواهد کرد و به طور قاطع و جدی با برهم زنندگان نظم عمومی به ویژه اراذل و اوباش برخورد خواهد کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار