کارشناس مسئول تربیت‌بدنی آموزش و پرورش شهرستان ملارد خبر داد:

برگزاری مسابقات فوتسال دختران در مقطع ابتدایی و متوسطه شهرستان ملارد

ملارد (پانا) - کارشناس مسئول تربیت‌بدنی آموزش و پرورش شهرستان ملارد، از برگزاری مسابقات فوتسال دختران مقطع متوسطه و مدارس دخترانه ابتدایی در سالن شهید ثمری ملارد خبر داد.

کد مطلب: ۱۴۲۸۲۶۶
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری مسابقات فوتسال دختران در مقطع ابتدایی و متوسطه شهرستان ملارد

حسنعلی نعمتی، کارشناس مسئول تربیت‌بدنی آموزش و پرورش شهرستان ملارد، در تشریح این خبر گفت: دانش‌آموزان مدارس دخترانه ملارد، در مقطع ابتدایی و متوسطه در رشته ورزشی فوتسال طی دو روز متوالی در سالن فرهنگی ورزشی شهید ثمری ملارد، به مصاف هم رفتند.

کارشناس مسئول تربیت‌بدنی آموزش و پرورش شهرستان ملارد عنوان کرد: هدف اصلی از برگزاری این دوره از مسابقات، ایجاد انگیزه و شور و نشاط در دختران دانش‌آموز و نوجوانان و در نهایت انتخاب بهترین و برترین استعدادهای ورزشی است.

این مقام مسئول افزود: نتایج مسابقات فوتسال دختران در مقطع ابتدایی به ترتیب آموزشگاه سحر و آموزشگاه موعود، مقام اول و دوم را کسب کردند و آموزشگاه زکیه و آموزشگاه آسیه، به صورت مشترک مقام سوم را کسب کردند.

حسنعلی، در ادامه از نتایج برگزاری مسابقات فوتسال دختران در مقطع متوسطه دوم چنین عنوان کرد: دبیرستان حنان و دبیرستان کبری زرگران به ترتیب رتبه اول و دوم این مسابقات را کسب نمودند و دبیرستان نبوت و آموزشگاه علی حاتمی بصورت مشترک رتبه سوم‌ را از آن خود کردند.

وی در پایان ضمن تشکر از تمامی دست‌اندرکاران و برگزار کنندگان این مسابقات و مربیان مدارس، خصوصا مدارسی که حائز رتبه شدند خاطرنشان کرد: این فرصت‌ها، به عنوان یک فرصت طلایی برای انتخاب و تشخیص استعدادهای فوتسال شهرستان است و انشاالله بتوانیم در آینده، شاهد حضور تیم فوتسال دختران این شهرستان در لیگ‌های کشوری باشیم.

خبرنگار: بتول رحیمی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار