مدیر آموزش و پرورش ملارد خبر داد:

راه اندازی کارگاه آموزش صنایع دستی در مرکز یادگیری محلی دولتی شهید باهنر در ملارد

ملارد(پانا) - مدیر آموزش و پرورش ملارد از راه اندازی کارگاه آموزش صنایع دستی در مرکز یادگیری محلی دولتی شهید باهنر در ملارد با هدف غنی‌سازی اوقات فراغت علاقه‌مندان به ویژه سوادآموزان و آموزش‌دهندگان خبر داد.

کد مطلب: ۱۴۲۸۲۷۸
لینک کوتاه کپی شد
راه اندازی کارگاه آموزش صنایع دستی در مرکز یادگیری محلی دولتی شهید باهنر در ملارد

سعید تیموری‌راد، مدیر آموزش و پرورش ملارد در تشریح این خبر گفت: گسترش روز افزون فناوری‌ها و نیاز مبرم به آموختن علوم، مهارت‌های زندگی و فناوری در کنار سوادآموزی به ضرورتی اجتناب ناپذیر تبدیل شده است.

وی ادامه داد: امروزه دانش و مهارت در ردیف نیازهای ضروری زندگی فردی و اجتماعی افراد در جامعه قرار گرفته است و مهارت در بهبود شرایط زندگی دنیای امروز نقش مهمی دارد که این مهم را می توان در مراکز یادگیری محلی سواد جستجو کرد.

تیموری‌راد افزود: طرح راه‌اندازی مراکز یادگیری سواد با توجه به بیانات رهبر معظم انقلاب با رویکرد توانمندسازی افراد برای رسیدن به یک زندگی هدفمند در دستور کارسازمان نهضت سوادآموزی قرار گرفته و در شهرستان ملارد مرکز یادگیری محلی دولتی شهید باهنر راه اندازی شده است.

این مقام مسئول تصریح کرد: تلفیق سواد با مهارت و ایجاد انگیزه در افراد برای حضور درکلاس‌های سوادآموزی، افزایش توانمندیها، ارتقاء شاخص‌های اجتماعی و فرهنگی مناطق آسیب‌پذیر و آموزش مهارت‌های اساسی زندگی،صنایع دستی مثل قالی‌بافی، گلیم‌بافی و هنرهای دیگر برای آنان که اغلب زنان هستند از دستاوردهای مهم در حوزه سوادآموزی ملارد است که موجب کارآفرینی در بین سوادآموزان می شود که در اولین گام آموزش قالی‌بافی در مرکز فوق از امروز برای سوادآموزان ،آموزش‌دهندگان و علاقه‌مندان آغاز شده است.

خبرنگار: سحر شیخی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار