معاون پرورشی آموزشگاه حضرت خدیجه (س) ناحیه یک بهارستان:

‌آموزش عزت و احترام به قرآن کریم‌ مهم‌ترین هدف از برگزاری طرح قرآن، عترت و نماز است 

بهارستان یک (پانا) - معاون پرورشی آموزشگاه حضرت خدیجه (س) ناحیه یک بهارستان، مهم‌ترین هدف از برگزاری طرح قرآن و عترت و نماز را آموزش عزّت و احترام به قرآن کریم دانست.

کد مطلب: ۱۴۲۷۵۲۶
لینک کوتاه کپی شد
‌آموزش عزت و احترام  به قرآن کریم‌ مهم‌ترین هدف از برگزاری طرح قرآن، عترت و نماز است 

فرزانه ناصری، معاون پرورشی آموزشگاه حضرت خدیجه (س) ناحیه یک بهارستان ضمن اشاره به اهداف برگزاری مسابقات قرآن و عترت و نماز، اظهار کرد: دانش‌آموزان مقطع ابتدایی به دلیل قرار داشتن در دوره کودکی آنچه را که می‌بینند و تجربه می‌کنند به راحتی به خاطر می‌سپارند و بیشتر در ذهنشان باقی می‌ماند و نوع آموزش آن‌ها بصری است، آموزش و پرورش به منظور تشویق دانش‌آموزان برای یادگیری مسائل دینی اقدام به راه‌ اندازی مسابقات زیبایی همچون قرآن، عترت و نماز کرده است.

وی در ادامه افزود: این مسابقات در حوزه‌های مختلفی چون حفظ، روخوانی، احکام و سایر موارد می‌باشد؛ برگزاری طرح قرآن و عترت و نماز باعث یادآوری جایگاه بلند مرتبه و والای قرآن و ائمه در زندگی دانش‌آموزان شده، همچنین دانش‌آموزان را با ائمه بیش از قبل آشنا کرده و آن‌ها را در جهت یافتن درک بهتری از قرآن کریم یاری می‌دهد.

معاون پرورشی آموزشگاه حضرت خدیجه (س) ناحیه یک بهارستان در خصوص روند ثبت نام دانش‌آموزان، اذعان کرد: ابتدا به تمامی دانش‌آموزان مدرسه اطلاع رسانی شد تا کسانیکه علاقه دارند در کلاس‌ آمادگی برای مسابقات قرآنی ثبت نام کنند، همچنین کسانیکه تمایل دارند برای حاملان قرآن مدرسه ثبت نام کنند.

ناصری در ادامه شرح داد: بعد از ثبت نام آن‌ها استعدادیابی شدند، قرار شد برای مسابقات توسط مربی قرآن آموزش‌های کافی را ببینند تا بتوانند در مسیر شکوفایی استعدادهای خویش و دستیابی به موفقیت تمام تلاش خود را کنند.

این معاون پرورشی در پایان خاطرنشان کرد: به امید خدا دانش‌آموزان و در واقع نوابغ مدرسه را در بالاترین نقطه موفقیت و تکامل خواهیم دید، چرا که آن‌ها سرشار از استعداد و توانایی هستند، با ایجاد شوق و انگیزه، همچنین افزایش علاقه آن‌ها به قرآن و نماز در این امر کمک کننده خواهیم بود.

خبرنگار دانش‌آموز: پریا مرادی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار