برگزاری اولین نمایشگاه کتاب ‌معلمان و دانش‌آموزان مولف در گلستان

گلستان (پانا) - نمایشگاه کتاب با آثار معلمان و دانش‌آموزان مولف استان برای اولین بار در استان گلستان برگزار شد.

کد مطلب: ۱۴۲۷۳۵۳
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری اولین نمایشگاه کتاب ‌معلمان و دانش‌آموزان مولف در گلستان

کانون فرهنگی تربیتی طه در هفته « کتاب و کتابخوانی» نمایشگاه کتاب شامل آثار معلمان و دانش آموزان استان گلستان برگزار کرد.

موسی کابلی معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان گلستان با بیان این مطلب اظهار کرد: بر اساس فراخوانی که امسال این اداره به مدارس نواحی و مناطق استان گلستان ارسال کرده بود، ۲۳۰ جلد کتاب از آثار معلمان و دانش آموزان مولف توسط معاونت پژوهش ، برنامه ریزی و‌توسعه منابع (پژوهشکده) دریافت شد.

وی با بیان اینکه کانون فرهنگی تربیتی طه استان گلستان در هفته کتاب و کتابخوانی از این آثار در قالب نمایشگاه آثار معلمان و دانش آموزان مولف رو نمایی کرد، اظهار داشت این نمایشگاه به منظور معرفی همکاران و دانش آموزان مولف و استفاده و بهره مندی از تالیفات آنان برگزار گردید تا ضمن تهیه بانک اطلاعاتی از این عزیزان اهل قلم به نحو مقتضی تقدیر شود.

کابلی افزود: کانون فرهنگی تربیتی طه در راستای عمل به فرمایش مقام معظم رهبری مبنی بر «‌ترویج نهضت مطالعه در کشور» و عادت دادن دانش آموزان به مطالعه در هفته کتاب پویش بذر دانایی ،مسابقه
«‌ببین و بخند و بگو»‌، مسابقه استانی «‌گوینده شو» ،«قصه‌گویی خردسالان» و «رادیو جوانه‌های طه‌» با محتوای کتاب و کتابخوانی برگزار کرد.

وی در پایان اضافه کرد: کانون فرهنگی تربیتی طه به عنوان دبیرخانه مرکزی پویش «بذر دانایی» آمادگی دریافت کتاب از تمامی مدارس و نهاد های آموزشی را داراست تا بتواند از این آثار برای عرضه در کتابخانه های مدارس حاشیه شهر استفاده کند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار