دانش‌آموزان استان چهارمحال و بختیاری به اردوی راهیان نور اعزام می‌شوند

شهرکرد (پانا) - فرمانده سپاه قمر بنی هاشم ( ع) استان چهارمحال و بختیاری در نشست مشترک با آموزش و پرورش استان از اعزام دانش‌آموزان به اردوی راهیان نور خبر داد.

کد مطلب: ۱۴۲۷۰۶۶
لینک کوتاه کپی شد
دانش‌آموزان استان چهارمحال و بختیاری به اردوی راهیان نور اعزام می‌شوند

سردار علی محمد اکبری، فرمانده سپاه قمر بنی هاشم(ع) گفت : تعاملات بسیار خوبی فی مابین آموزش و پرورش و سپاه پاسداران در حوزه بسیج دانش آموزی و بسیج فرهنگیان انجام شده که راهیان نور دانش آموزی یکی از اساسی ترین زمینه های همکاری و تعامل بین دو دستگاه اجرایی است.

اکبری افزود: اردوی راهیان نور و اعزام دانش آموزان بسیجی به مناطق جنگی یکی از اساسی ترین اقدامات در جهت جهاد تببین خواهد بود چرا که اردوی راهیان نور و راهیان پیشرفت مورد استقبال نوجوانان و جوانان در سطح جامعه خواهد بود.

فرمانده سپاه حضرت قمر بنی هاشم (ع) استان با اشاره به تاثیرات اجرای این اردو در سطح جامعه گفت: دانش آموزانی که به این مناطق اعزام می شوند به عنوان سفیران جهاد تبیین در جهت معرفی ارزش های دفاع مقدس و بیان رشادت های رزمندگان هشت سال دفاع مقدس برای خانواده های خود و در سطح مدارس اقدامات خوبی انجام خواهند داد.

اکبری ادامه داد: نسل نوجوان و جوان، نسل با شور و نشاط، عظیم، تاثیرگذار و آینده سازی است که همیشه در مواقع نیاز انقلاب در صحنه بوده اند و با حضور پر رنگ خود در راهپیمایی های مختلف و اعلام انزجار از دشمنان موجب ایجاد یاس و نا امیدی در دل دشمنان نظام جمهوری اسلامی ایران شده اند.

وی افزود: توجه به نسل نوجوان و جوان که آینده ساز ایران اسلامی هستند و با تربیت منطقی این قشر از جامعه در جهت پیشبرد اهداف نظام جمهوری اسلامی ایران می توان گام های موثری برداشت و این امر از تاکیدات مقام معظم رهبری نیز است که اجرای صحیح اردوی راهیان نور از موارد مهم و اساسی در جهت تحقق این هدف به شمار می رود.

افشین امیریان، مدیرکل آموزش و پرورش و پرورش استان چهارمحال و بخیتاری نیز گفت: اردوی راهیان نور موجب افزایش آگاهی دانش آموزان نسبت به ارزش های دفاع مقدس و رشادت های رزمندگان در جنگ هشت ساله خواهد شد.

وی ادامه داد: آموزش و پرورش استان آمادگی کامل در جهت اجرای باشکوه اردوی راهیان نور در سال تحصیلی جاری را خواهد داشت و در سال گذشته نیز با همکاری روسای ادارات آموزش و پرورش مناطق، نواحی و شهرستان های استان ملاحظات فرهنگی، هنری و اردویی به صورت کامل در نظر گرفته خواهد شد.

امیریان با اشاره به ظرفیت و توانمندی‌های مدیران جهادی، انقلابی مدارس و ظرفیت و استعداد های ناب دانش آموزان در جهت پیشبرد اهداف بسیج خاطرنشان کرد: ارتباط فی مابین بسیج دانش آموزی، بسیج فرهنگیان و بسیج محلات موجب ارتباط میان مدارس، منازل و مساجد خواهد شد و از این امر می توان در جهت آشنایی دانش آموزان با ارزش های نظام انقلاب اسلامی ایران استفاده کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار