استاندار خراسان شمالی:

تفکر و روحیه بسیجی در دفاع مقدس و پس از آن سازنده و پیش برنده است

بجنورد (پانا) - آئین میثاق با آرمان شهدا و گلباران مزار شهدا با عنوان میهمانی لاله‌ها در صحن امامزاده سید عباس (ع)  بجنورد با حضور استاندار خراسان شمالی و سایر مسئولان استانی و اقشار مختلف مردم به مناسبت گرامیداشت هفته بسیج برگزار شد.

کد مطلب: ۱۴۲۶۴۲۶
لینک کوتاه کپی شد
تفکر و روحیه بسیجی در دفاع مقدس و پس از آن سازنده و پیش برنده است

در آئین میثاق با آرمان شهدا و گلباران مزار شهدا با عنوان میهمانی لاله‌ها در صحن امامزاده سید عباس (ع) بجنورد با حضور استاندار خراسان شمالی و سایر مسئولان استانی و اقشار مختلف مردم به مناسبت گرامیداشت هفته بسیج برگزار شد.

محمدرضاحسین نژاد در این آیین گفت: امام راحل فرمان تشکیل بسیج داد و بسیج در هشت سال دفاع مقدس در کنار تمام نیروهای مسلح ایستادگی کرد.
وی افزود: قسمت اعظم جانفشانی ها و دفاع توسط بسیجیان انجام شد و پس از دفاع مقدس نیز شکل حضور بسیج کاملا متفاوت شد .


استاندار ولایت مداری و حضور در عرصه سازندگی را رسالت مهم بسیج پس از دفاع مقدس عنوان کرد و افزود : حضور پررنگ بسیجیان در عرصه سازندگی بر همگان مشهود است به طوری که یکی از پشتوانه هایی که می تواند منویات مقام معظم رهبری و اهداف رییس جمهور را پیاده کند حضور بسیجیان در جایگاه های مختلف است .


حسین نژاد اظهار داشت: انجام پروژه های بزرگ محرومیت زدایی و آبرسانی توسط قرارگاه امام حسن مجتبی توسط بسیجیان در حال انجام است در سال جاری باز هم قرارگاه محرومیت زدایی در حوزه راه و آب پروژه خواهد داشت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار