فرمانده ناحیه مقاومت بسیج محمودآباد:

۸۰ برنامه شاخص در هفته بسیج امسال در محمودآباد اجرا می‌شود

محمودآباد (پانا)- فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان محمودآباد گفت ۷۰۰ برنامه در هفته بسیج امسال با ظرفیت پایگاه‌های مقاومت بسیج محلات برگزار خواهد شد که از این تعداد ۸۰ برنامه شاخص و محوری خواهد بود.

کد مطلب: ۱۴۲۶۳۹۴
لینک کوتاه کپی شد
۸۰ برنامه شاخص در هفته بسیج امسال در محمودآباد اجرا می‌شود

اسماعیل ابراهیم نژاد در نشست خبری به مناسبت گرامیداشت هفته بسیج گفت: در هر حادثه‌ای مانند سیل،زلزله،غزه،مدافع حرم،نیاز به بسیج باشد بسیج حضور پیدا می کند و با توجه به نگاه حضرت امام خمینی (ره) باید اهمیت بسیج را برای مردم بازگو کرد.

وی افزود:بسیج یک نهاد مقدس است که از انقلاب دفاع می‌کند،ما خون های زیادی را برای حفظ نظام و انقلاب دادیم پس باید این هفته را گرامی بداریم.

ابراهیم نژاد با اشاره به سخن مقام معظم رهبری (بسیج باید کاری کند که مردم شادی و نشاط را حفظ کنند.) اظهار کرد: بسیج با عملکرد خود به مردم امید می‌دهد مانند زمان همه‌گیری کرونا که بسیج همواره در صحنه بوده و در زمان های مختلف تاکتیک اش عوض می‌شود و هم اکنون ما باید به مردم امید دهیم.

وی در ادامه خاطر نشان کرد: احساس مسؤولیت یعنی بسیجی دغدغه مردم را داشته باشد و بصیرت یعنی شناخت واقعی مسیر و چراغ راه یک بسیجی بصیرت بوده که در مسیر دچار دوگانگی نگردد و شاخصه شجاعت یعنی رزمندگان برای دفاع از انقلاب اسلامی از آرزوهای خود گذشته و اقدام عملی می‌توانند انجام دهند مثل به موقع حرف زدن و حرکت کردن که از نشانه‌های جهاد تبیین است.

ابراهیم نژاد درباره برنامه های هفته بسیج عنوان کرد:برنامه‌هایی نظیر گشت رضویون،ایست و بازرسی، عطرافشانی گلزار شهدا، سرکشی از خانواده معظم شهدا نشست‌های بصیرتی و جهادتبیین با محوریت غزه و دفاع مقدس و مدافعان حرم و موضوع بررسی انتخابات به همراه مسابقات بومی محلی و ورزشی را داریم.

وی افزود: تجلیل از فرماندهان ۱۶۸ پایگاه بسیج و جلسه روشنگری نقش بسیج در انقلاب اسلامی و کارنامه درخشان بسیج و برگزاری نمایشگاه دستاوردهای بسیجیان به همراه فضاسازی محیطی از دیگر برنامه‌های این هفته است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج محمودآباد سخنان خود را اینگونه به پایان رساند: برگزاری رزمایش کمک مومنانه در این هفته در سطح پایگاه‌های مقاومت بسیج محلات برگزار خواهد شد و این کار تا آخر این هفته توسط پایگاه‌ها استمرار خواهد داشت.

دانش آموز خبرنگار، فاطمه زهرا محسن پور

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار