بازدید وزیر علوم و معاون اجرایی رئیس جمهور از موزه ملی علوم و فناوری ایران

تهران (پانا) - معاون اجرایی رئیس‌جمهور به همراه وزیر علوم، تحقیقات و فناوری و جمعی از مدیران و معاونان وزارت علوم از پروژه در حال احداث ساختمان موزه ملی علوم و فناوری ایران در منطقه گردشگری - فرهنگی عباس‌آباد بازدید کردند.

کد مطلب: ۱۴۲۶۲۴۳
لینک کوتاه کپی شد
بازدید وزیر علوم و معاون اجرایی رئیس جمهور از موزه ملی علوم و فناوری ایران

به گزارش روابط عمومی وزارت علوم، محسن منصوری معاون اجرایی رئیس جمهور، محمدعلی زلفی‌گل وزیر علوم، علی خیرالدین مشاور وزیر علوم در امور عمرانی، علی خطیبی معاون اداری، مالی و مدیریت منابع و جمعی از مدیران ستادی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، مدیران شرکت‌های پیمانکار و مشاور پروژه به همراه سیف‌اله جلیلی رئیس موزه، معاونان و مدیران این مجموعه با حضور در ساختمان در حال احداث موزه ملی علوم و فناوری ایران از روند پیشرفت فیزیکی آن بازدید کردند.

در این بازدید جلیلی ضمن خوشامدگویی به مهمانان، گزارشی از پروژه در حال ساخت موزه را ارائه داد و ابراز امیدواری کرد که فاز بخش غربی موزه به زودی قابل بهره‌برداری شود.

وزیر علوم با اشاره به ساخت سالن کنفرانس در این ساختمان اظهار کرد: به زودی این ساختمان و سالن کنفرانس محل اصلی جلسات روسای دانشگاه‌ها و وزارت علوم خواهد شد و وزارت‌ علوم تمام تلاش خود را به کار خواهد بست تا با رفع موانع اجرایی، روند بهره‌برداری از پروژه موزه ملی علوم و فناوری ایران را تسریع بخشد.

معاون اجرایی رئیس جمهور نیز با اشاره به زمین و محل مناسب احداث ساختمان موزه گفت: نهاد ریاست جمهوری تمام تلاش خود را برای کمک به تسریع این پروژه به کار خواهد بست.

وی با تأکید بر لزوم رعایت اصول ایمنی در ساخت سازه اظهار کرد: با توجه به اینکه سازه این ساختمان سال‌ها قبل بنا شده و الان در حال تکمیل است پیمانکار سازنده باید به مقاوم‌سازی و پیاده کردن اصول ایمنی توجه ویژه‌ای داشته باشد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار