بازیکن اسبق باشگاه پرسپولیس در گفت‌وگو با پانا؛

پرسپولیس محکوم به شکست النصر است

پرسپولیس برای تساوی به اصفهان رفته بود

تهران (پانا) - بازیکن اسبق باشگاه پرسپولیس با تأکید بر اینکه پرسپولیس در ریاض محکوم به شکست النصر است، گفت  بازی پرسپولیس - النصر جدال برای صدرنشینی است و سرخ‌پوشان بازی سختی پیش رو دارند.

کد مطلب: ۱۴۲۵۹۵۳
لینک کوتاه کپی شد
پرسپولیس محکوم به شکست النصر است

بهنام آقاجانلو - پرسپولیس در دیدار نخست در مسیر لیگ قهرمانان آسیا، مقابل النصر کهکشانی در ورزشگاه آزادی نتیجه را به یاران رونالدو واگذار کرد. در دیدار دوم مقابل تیم الدحیل، توانست در دیداری خارج از خانه به پیروزی برسد.

پرسپولیسی‌ها در دیدار مقابل استقلال تاجیکستان هم ناباورانه در شرایطی که می‌توانستند صدر جدول این گروه را از آن خود کنند، به تساوی مقابل استقلالی‌های تاجیکستان رضایت دادند.

پرسپولیس در حال حاضر با ۷ امتیاز در رده دوم جدول گروه E قرار دارد. بنابراین دیدار با النصر برای پرسپولیس حکم مرگ و زندگی دارد. النصر کهکشانی با ۱۲ امتیاز، زنگ خطر را برای مدعیان کسب عنوان قهرمانی در این پیکارها به صدا درآورده است.

بازی برگشت پرسپولیس- النصر در ورزشگاه مرسول پارک عربستان در روز ۶ آذر برگزار خواهد شد.

تیم‌های استقلال تاجیکستان و الدحیل به ترتیب با ۲ و یک امتیاز در رده‌های سوم و چهارم این گروه قرار دارند.

سهراب انتظاری بازیکن اسبق باشگاه پرسپولیس در مورد وضعیت سرخ‌پوشان تهرانی در آستانه بازی برگشت با النصر عربستان گفت: «پرسپولیس در دیدار با سپاهان برای تساوی به نقش جهان رفته بود.»

وی با بیان این‌که پرسپولیس در الکلاسیکوی فوتبال کشور دنبال حفظ خط تیره نداشتن شکست در جدول لیگ برتر بود، تصریح کرد: «پرسپولیس با این رویکرد صدرنشینی را قربانی کرد.»

انتظاری با اشاره به اینکه پرسپولیس در دو میدان لیگ برتر و لیگ قهرمانان آسیا حضور دارد، اظهار کرد: «سرخ‌پوشان پایتخت طی هفته‌های آینده بازی‌های سختی پیش رو دارند و امیدواریم با غلبه بر حریفان بتواند دل هواداران را شاد کند.»

بازیکن اسبق باشگاه پرسپولیس درخصوص عملکرد تیم ملی نوجوانان نیز اظهار کرد: «زیر ساخت‌های فوتبال ایران نیاز به یک بازسازی دارد.»

بازیکن اسبق باشگاه پرسپولیس افزود: «تیم ملی فوتبال نوجوانان تا قبل از جام جهانی زیر ۱۷ سال، فیفا دی‌های خوبی را انجام نداد، ضعف فدراسیون در برگزاری مسابقات فیفا دی برای تیم‌های ملی به ویژه تیم ملی فوتبال بزرگسالان مشهود است. این ضعف باید به زودی از سوی مدیریت فدراسیون برطرف شود.»

انتظاری تأکید کرد: «فوتبال رده‌های پایه، نیاز به حمایت ویژه دارند، فدراسیون هم باید در حق فوتبالیست‌های نوجوان ایران پدری کند.»

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار