رئیس روابط عمومی شرکت گاز استان تهران:

مصرف بهینه گاز، بخشی از فرهنگ عمومی متاثر در اقتصاد کشور است

بهارستان یک(پانا) - رئیس روابط عمومی شرکت گاز استان تهران در آیین اصلاح الگوی مصرف گاز، مصرف بهینه گاز را بخشی از فرهنگ عمومی متاثر در اقتصاد کشور دانست.

کد مطلب: ۱۴۲۵۴۲۹
لینک کوتاه کپی شد
مصرف بهینه گاز، بخشی از فرهنگ عمومی متاثر در اقتصاد کشور است

علی اصغر نوایی رئیس روابط عمومی شرکت گاز استان تهران با حضور در آیین اصلاح الگوی مصرف گاز در آموزشگاه امید انقلاب ناحیه یک بهارستان، بیان کرد: مصرف بهینه گاز از طریق فرهنگ‌سازی در میان مردم فرصت‌های مناسبی را در اختیار اقتصاد کشور قرار می‌دهد که منافع زیادی را برای عموم مردم ایجاد می‌کند.

وی همچنین در راستای رعایت نکات ایمنی در مصرف گاز ادامه داد: باید در میان مردم علی‌الخصوص دانش‌آموزان درباره نکات ایمنی مصرف گاز آموزش داده شود؛ آگاه‌سازی مردم از خطرات احتمالی گاز مانند نشت گاز‌های خطرناک،انفجار و حوادث آتش‌سوزی یک امر بسیار مهم و ضروری است؛ مردم باید در هنگام بروز هرگونه حادثه فورا و با خونسردی کامل با شماره تلفن ۱۹۴ پست امداد شرکت گاز تماس بگیرند.

نوایی در راستای مصرف بهینه گاز خاطرنشان کرد: مصرف بهینه گاز فقط محدود به مردم نیست، زیرا عوامل بسیاری در آن موثر است اما می توان با تغییرات فنی در وسایل گرمایشی مانند بخاری‌های گازسوز به مدیرت مصرف گاز کمک کرد. همچنین استفاده از پنجره‌های دوجداره، درزگیر در فصل سرما و عایق‌کاری نمای خارجی ساختمان‌ها، میتواند در این امر مهم کمک کننده باشد.

رئیس روابط عمومی شرکت گاز استان تهران در پایان صحبت‌هایش تصریح کرد: گاز یک ثروت ملی‌ است و تمام مردم کشور در صرفه‌جویی و ذخیره آن برای نسل‌های آینده مسئول هستند؛ در قرن بیست‌ویکم انرژی گاز به عنوان یک کالای اقتصادی نقش بسیار مهمی را ایفا کرد همچنین کشور ایران یکی از کشورهای ثروتمند از لحاظ منابع عظیم نفت و گاز است.

خبرنگار دانش‌آموز: یسنا عزیززاده

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار