فرمانده سپاه شیروان؛

بسیج محدود به یک دوره زمانی خاص نیست بلکه نیاز دیروز امروز و فردا است

(شیروان پانا)_ فرمانده سپاه ناحیه مقاومت شهرستان شیروان در نشست خبری با خبرنگاران به تشریح برنامه‌های هفته بسیج در سطح شهر شیروان پرداخت.

کد مطلب: ۱۴۲۵۲۲۰
لینک کوتاه کپی شد
بسیج محدود به یک دوره زمانی خاص نیست بلکه نیاز دیروز امروز و فردا است

سرهنگ علی دارابی به این مناسبت گفت: ۱۱۵۰ برنامه با ۲۰ عنوان در سطح پایگاه‌های مقاومت شهری و روستایی برگزار می‌شود.

علی دارابی عنوان کرد: آنچه سبب گسترش فرهنگ بسیجی در جامعه شده همخوانی و هماهنگی اهداف و برنامه‌های بسیج با آرمان‌ها ارزش‌ها و عقاید نظام اسلامی ایران بوده است.

فرمانده سپاه شیروان با اشاره به فرموده رهبری در مورد بسیجیان ابراز کرد: هر کسی که ارزش‌های نظام اسلامی را قبول داشته باشد و به آن احترام بگذارد یک فرد بسیجی قلمداد می‌شود.

وی به تفاوت نیروهای بسیجی با سایر ارگان‌ها و نهادها اشاره کرد و افزود بسیج یک نیروی داوطلب است که به طور مخلصانه و بی ریا وارد صحنه شده تنها برای رضای خدا کار می‌کند. و این عاملی شده تا در تمام صحنه‌ها موفق باشد.

دارابی بیان کرد: به مناسبت هفته بسیج بیش از ۱۱۵۰ برنامه با ۲۰ عنوان در سطح پایگاه‌های مقاومت شهری و روستایی برگزار می‌شود. عضو شورای تامین شهرستان مهم‌ترین برنامه‌ها را در این ایام دیدار با امام جمعه حضور در نماز جمعه برگزاری یادواره شهدا برگزار نشست‌های بصیرتی همایش ۵ آذر برگزاری شب شعر، فعالیت‌های جهادی، افتتاح پروژه‌های عمرانی، غباروبی گلزار شهدا، پویش نذرخون اشاره کرد.

خبرنگار: غلامرضا مینا

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار