مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان اعلام کرد:

استفاده از اراضی لیل آباد برای اجرای پروژه های نهضت ملی مسکن در شهر زنجان

زنجان (پانا) -مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان، گفت از اراضی تازه الحاق شده لیل آباد برای تامین زمین و اجرای پروژه های نهضت ملی مسکن در غرب شهر زنجان استفاده خواهد شد.

کد مطلب: ۱۴۱۷۵۶۱
لینک کوتاه کپی شد
استفاده از اراضی لیل آباد برای اجرای پروژه های نهضت ملی مسکن در شهر زنجان

اصغر اسماعیلی گفت: چهارمین جلسه کارگروه امور زیر بنایی با حضور استاندار زنجان و معاون هماهنگی امور عمرای استاندار زنجان برگزار می شود.

وی اظهارکرد: در این جلسه ملاک عمل ما در توسعه شهر زنجان، رفع مشکلات مربوط به حوزه مسکن در این شهر است‌.
.
مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان، گفت: با استفاده ازظرفیت اراضی لیل آباد برای تامین زمین طرح نهضت ملی مسکن در شهر زنجان بسیاری از مشکلات حوزه مسکن حل می شود.

اسماعیلی تاکید کرد: خوشبختانه با تلاش های شبانه روزی استاندار و مجموعه اداره کل راه و شهرسازی استان ،از اراضی تازه الحاق شده لیل آباد برای تامین زمین و اجرای پروژه های نهضت ملی مسکن استفاده خواهد شد.
.
وی افزود: با وجود این محدوده، دیگر کمبود و مشکلی در تامین زمین مورد نیاز برای طرح نهضت ملی مسکن در زنجان نخواهیم داشت و مشکل زمین برای ساخت مسکن هم حل شده است.

مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان، تاکید کرد: بخشی از نیاز در بخش مسکن مربوط به تامین زمین است که با الحاق محدوده هزار هکتاری اراضی لیل آباد گام مهمی در استان برداشته می شود.

اسماعیلی تاکید کرد: با کمک مدیریت استان سرمایه ای در اختیار داریم که با تکیه بر آن می توانیم بخش قابل توجهی از مشکلات حوزه مسکن را حل کنیم و باید از این فرصت به خوبی استفاده شود.

وی افزود: اداره کل راه و شهرسازی استان زنجان برای توسعه شهری در غرب شهر زنجان از تمام ظرفیتها و فرصت ها استفاده می کند چرا که این منطقه قابلیت های بسیار زیادی در بخش های مختلف دارد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار