هیچ‌گونه سرمایه‌گذاری در این دنیا به اندازه مدرسه‌سازی خیر و برکت ندارد

کرج (پانا) - رئیس مجمع خیرین مدرسه‌ساز کشور در حاشیه افتتاح مدرسه خیری بانو دمیرچی ضمن تقدیر از حضور وزیر آموزش و پرورش کشور و خطاب به خانواده خیر دمیرچی بیان کرد هیچ‌گونه سرمایه‌گذاری یا معامله‌ای در این دنیا نیست که خیر و برکت آن به اندازه مدرسه‌سازی باشد. مدرسه سازی عمل بسیار پسندیده و ارزشمندی است اما کار شما به واسطه اینکه آن را به نام والدین مرحوم خود انجام داده و به ثبت رساندید بسیار برتر و ارزشمندتر است.

کد مطلب: ۱۴۲۴۴۵۸
لینک کوتاه کپی شد
هیچ‌گونه سرمایه‌گذاری در این دنیا به اندازه مدرسه‌سازی خیر و برکت ندارد

ناصر قفلی، رئیس مجمع خیرین مدرسه ساز کشور عنوان کرد: همه ما از اهمیت ساخت مدرسه و توسعه و تکثیر زیرساخت های آموزشی به خوبی آگاهیم. امری که قطعا بدون مشارکت جامعه خیرین میسر نمی‌شود و اتحاد میان آموزش و پرورش و مجمع خیرین تاکنون موجب رشد و بالندگی فضاهای آموزشی شده است.

قفلی همچنین خطاب به خیرین مدرسه ساز خاطرنشان کرد: شما امروز درختی را بنا کردید که شاخ و برگ هایش در هر دوره و هر سال بیشتر خواهد شد. این درخت که بذر آن در دل همین مدارس کاشته شده رشد خواهد کرد و ثمره اش به آیندگان ما نیز خدمت خواهد کرد. همین مدارس به ظاهر کوچک در نهایت جامعه آینده ما را بنیان خواهد گذاشت و به همین دلیل نباید مدارس را در حاشیه زندگی اجتماعی تلقی کرد، بلکه باید به آن به عنوان نقطه تحول اجتماعی نگریست. ‌

رئیس جامعه خیرین مدرسه ساز کشور در پایان خطاب به خیرین یادآوری کرد: همواره به خاطر داشته باشید که در زمینه بیهوده ای سرمایه گذاری نکرده اید. هیچ گونه سرمایه گذاری یا معامله ای در این دنیا نیست که خیر و برکت آن به اندازه مدرسه سازی باشد.

دانش آموز خبرنگار: آتوسا هشترود

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار