گروه یک جام جهانی زیر ۱۷ سال؛

نماینده آسیا اسپانیا را متوقف کرد

تهران (پانا) - تیم‌های فوتبال نوجوانان ازبکستان و اسپانیا از گروه یک، درآخرین دیدار از مرحله گروهی جام جهانی زیر ۱۷ سال به رقابت پرداختند و در نهایت این دیدار با حساب ۲ بر ۲ خاتمه یافت.

کد مطلب: ۱۴۲۴۰۳۴
لینک کوتاه کپی شد
نماینده آسیا اسپانیا را متوقف کرد

ابتدا ایگور اویونو در این دیدار برای اسپانیا در دقیقه ۱۰ گلزنی کرد و روبرتو مارتین در دقیقه ۱۹ دومین گل ماتادور‌ها را­ به ثمر رساند. در دقیقه ۴۵ بازی بهروز شکرالله اف موفق شد یکی از گل‌های خورده را جبران کند.نیمه دوم بازی باز هم ازبکستان موفق شد در دقیقه ۵۳ توسط امیر سعیداف به گل برسد و این دیدار ۲ بر ۲ شد.

در دیگر دیدار این گروه که همزمان با دیدار اسپانیا و ازبکستان برگزار شد تیم فوتبال مالی موفق شد­ با نتیجه ۲ بر ۱ تیم کانادا را از پیش روی بردارد و به عنوان تیم دوم از این گروه صعود کند.

در این بازی دیارا و بری در دقایق ۱۴ و ۲۹ برای تیم مالی گلزنی کردند و در دقیقه ۴۵ ریچارد چوکوا تک گل تیم کانادا را به ثمر رساند.

در دقیقه ۷۳ کاناته سومین گل را برای تیم مالی به ثبت رساند و ما کالو موفق شد در دقیقه ۷۷ چهارمین گل مالی را وارد دروازه تیم فوتبال کانادا کرد و اسمانو در وقت‌های اضافه بازی را ۵ بر ۱ کرد.

در پایان دور گروهی این رقابت‌ها تیم فوتبال اسپانیا با ۷ امتیاز در رده اول قرار گرفت و تیم ملی با ۶ امتیاز دوم شد.
­تیم ازبکستان با ۴ امتیاز در رده سوم قرار گرفت و کانادا بدون امتیاز این رقابت‌ها را ترک کرد.

با توجه به شرایط گروه‌های دیگر به احتمال زیاد تیم ازبکستان به عنوان یکی از تیم‌های برتر سوم در گروه‌ها به دور حذفی صعود خواهد کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار